Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-v poika polttaa tupakkaa enkä voi tehdä mitään

Vierailija
02.07.2018 |

Olen yrittänyt vaikka mitä. Olen katkaissut viikkorahat. Kaverit sitten heittävät ilmaiseksi. Olen pistänyt arestiin, mutta poika vain lähtee matkoihinsa. Olen valistanut vaaroista. Mutta mikään ei toimi. Polttakoon sitten. Ei jaksa enää taistella.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut lasua. Voisi ehkä ravistella teinin ajatustapaa vähän.

Vierailija
2/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu sossut kylään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. En halua sotkea mitään sosiaalitoimiston väkeä meidän elämään.

Ap

Vierailija
4/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoita tupakkaan mazatecinsalviaa niin ensimmäisen tripin jälkeen saattaa jäädä polttelu sikseen.

Vierailija
5/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, no äkkiä se lapsi ne teidän elämään noin itsekin hankkii.

Vierailija
6/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisokotiin? Tosin ensin ilmoita pojalle se asia ja kerro millaiset ovat nuorisokodin olot. Anna mahdollisuus lopettaa tupakointi kotona ja tietty aikaraja, lääkäriltä mahdolliset korvaustuotteet. Jos näitä ei noudata niin nuorisokotiin.

Vierailija
7/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Enkä nyt tarkoita niinkään tupakointia vaan karkailua ja ettei kunnioita yhtään auktoriteettia.

Toki jos koulu menee ok, ei syytä huoleen ehkä vielä ole

Vierailija
8/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, anna polttaa vaan. Miksi olet edes ennenkään tuollaisen sirkuksen ihan olemattoman mitättömästä asiasta nostanut?

Hyvähän se on vähän paperossia poltella. Se on terveellistä. Kokeile vaikka seuraavan kerran kun on hiukan vilustunut olo, luita ja lihaksia särkee ja flunssa yrittää juuri aloittaa hyökkäyksensä: siinä välissä kun alat polttaa paperossia, niin askin jälkeen (tai mieluummin 10-12 sätkän jälkeen) saatkin huomata, että taudinaiheuttajalle tulikin äkkilähtö ja olo on tervehtynyt.

Torjunta on vain osattava ja huomattava aloittaa riittävän ajoissa: ihan heti kun ensimmäiset, ehkä vain vaivoin tunnistettavat oireet alkavat edes etäisesti tuntua.

Hyviä henkosia!

Vierailija
9/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä tupakointia saa millään kitkettyä.. poika polttaa jos polttaa. Keksii kyllä keinot! Eipä siinä auta lasut eikä uhkailut :(

Vierailija
10/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai kun se polttaa tupakkaa? :D Taidat olla vanhan kunnon porttiteorian vahva kannattaja =D =D =D 

Vierailija
11/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperossi-Ossi kirjoitti:

Niin, anna polttaa vaan. Miksi olet edes ennenkään tuollaisen sirkuksen ihan olemattoman mitättömästä asiasta nostanut?

Hyvähän se on vähän paperossia poltella. Se on terveellistä. Kokeile vaikka seuraavan kerran kun on hiukan vilustunut olo, luita ja lihaksia särkee ja flunssa yrittää juuri aloittaa hyökkäyksensä: siinä välissä kun alat polttaa paperossia, niin askin jälkeen (tai mieluummin 10-12 sätkän jälkeen) saatkin huomata, että taudinaiheuttajalle tulikin äkkilähtö ja olo on tervehtynyt.

Torjunta on vain osattava ja huomattava aloittaa riittävän ajoissa: ihan heti kun ensimmäiset, ehkä vain vaivoin tunnistettavat oireet alkavat edes etäisesti tuntua.

Hyviä henkosia!

Mitä hittoo nyt taas.

Vierailija
12/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on rikollinen. Alle 18-vuotiaan tupakoiminen on rikollista. Soita poliisit.

Vierailija
13/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaa linna-ainesta.

Vierailija
14/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisokotiin? Tosin ensin ilmoita pojalle se asia ja kerro millaiset ovat nuorisokodin olot. Anna mahdollisuus lopettaa tupakointi kotona ja tietty aikaraja, lääkäriltä mahdolliset korvaustuotteet. Jos näitä ei noudata niin nuorisokotiin.

Ei sinne nuorisokotiin niin vaan viedä..!! Turha uhkailu vaan pahentaa teidän välejä.

Vierailija
15/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanaa mieluummin kuin keppiä.

Vierailija
16/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai kun se polttaa tupakkaa? :D Taidat olla vanhan kunnon porttiteorian vahva kannattaja =D =D =D 

no ei sillä, kuten tuolla aiemmin jo kirjoitin.

Vierailija
17/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta nettivinkattu tupakkapoliisille.

Vierailija
18/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään. Jos poika haluaa itse tuhota terveytensä, sinä et voi asialle mitään. Rahahanat tietysti pidät kiinni etkä rahoita polttamista.

Vierailija
19/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 16-vuotias on polttanut yli vuoden. Mulle ihan ok. Tietää ja ymmärtää kyllä seuraukset. Keskiarvo 9,8. Poika ihailee ranskalaisia existentialisteja, jotka kaikki "blaadas".

Vierailija
20/46 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ainut tapa on se että vahdit että lapsi ei lähde ulos kun olet antanut sen arestin. Lepsu vanhempi ei edes vahdi vaan muodollisesti sanoo NYT OLET ARESTISSA! Ja sitten ei vahdi kunnolla, ja lapsi hönäyttää ja karkailee ulos jatkamaan pahojaa, ( nää on niin nähty) 

Itse sain arestia ja isä tosiaan vahti 24/7 että mä en pääse ulos tekemään pahoja.. Kyllä se on auktoriteetti ja toivon ettet sossuja sotkisi vaan saisit itse hoidettua kunnon kurilla asiat kuntoon.

Pahimmillaan poikas joutuu heittopussiksi eri laitoksiin ja ne tarjoavat sen saman kurin ja myös välinpitämättömyyden mikä ei tee kenellekään hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi