Onko muilla jo ikävä syksyn viileitä tuulia ja raikkaita päiviä?
Ei tämä kesä ole mitään suosikki vuodenaikaani... Mutta onneksi syksy on päivä päivältä lähempänä \o/
Kommentit (23)
Olet varmaan lihava. Mikset laihduta niin helpottaa?
Ei todellakaan.
Tulispa helteet takas ja kestäis ikuisesti.
Kesä on vittumaista aikaa pitäisi tehdä kaikenlaista sen takia kun on kesä ja yleensä kuitenkin on paska sää
Mä ainaki odotan superhelteitä. Sais mun puolesta olla 25-30 astetta monta kuukautta putkeen! Olen koko kesän mökillä ja maaseudulla joten superhelteet ei todellakaan haittaisi. Uimaan pääsee koska tahansa!
Mä toivon ettei kesä lopu ikinä. Aina sais olla kesä ❤️
Muut vuodenajat on ihan täyttä p*skaa ja ihmiset masentuu.
Eikö nää päivät nyt oo jo ihan tarpeeks viileitä ja raikkaita ..tana
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kesä ole mitään suosikki vuodenaikaani... Mutta onneksi syksy on päivä päivältä lähempänä \o/
Ei ollut eilen,eikä vielä tänäänkään,ei kannata huomenna taas kysellä
On. Voi heittää kossun hankeen ja hypätä paukkupakksilla munasilteen hankeen kirmailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kesä on vittumaista aikaa pitäisi tehdä kaikenlaista sen takia kun on kesä ja yleensä kuitenkin on paska sää
No Itse sä valitset sen miten kesäsi vietät. Minä ainakin lataan kesäisin akkuja ja rentoudun oikein kunnolla! Elämä on täynnä valintoja..:)
Nyt on ollu tosi hienot säät ja näyttää vaan jatkuvan. Tää kesä on kyllä ollut upea toukokuun alusta alkaen! 👌
Heinäkuustakin povataan lämmintä.
Nyt on muutama n. 15 asteen päivä ja onhan tämä nyt kamalaa... 15 astettakin tuntuu ihan hirveän kylmältä😂
Ei, koska tiedän niiden tulevan kyllä varmasti. Olen vaan onnellinen, että alakerran kessuttelija muutti hemmettiin ja voin taas pitää ikkunoita ja parvekkeen ovea auki kuumalla!
Odotan kyllä syksyä ja sitä kohtihan tässä kovaa vauhtia ollaan menossa 😊
Kyllä tämä +14 on mulle ihan riittävän syksyinen lämpötila.
Mä en ymmärrä tommosia ihmisiä jotka miettii aina vaan tulevaa... Siis miksette elä tässä hetkessä?! Kukaan ei tiedä mistään syksystä vielä yhtään mitään. Ei voi tietää mikä elämäntilanne on silloin tai onko ylipäänsä edes olemassa enää.
Eläkää h-e-t-k-e-s-s-ä älkääkä aina vaan miettikö jotain tulevaa!
Sais vaikka koko kesä loppua olemasta vuodenajoista.
Kyllä mä odotan jo syksyä, vaikka yritänkin kesästäkin nauttia... Mutta pidän sateisista päivistä enkä toivoisi helteitä enää. Onneksi ensi kuu on jo elokuu! Pahinta aikaa on huhtikuu, koko ihana talvi takana ja pitää taas kesä kärvistellä ennen syksyn tuloa.
Siis nythän on ihan syksyn lämpötilat :o treella tuulee niin vtusti ja asteita 16 ja pilvistä.. aurinkoa ei ole näkynyt päiviin
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan.
Tulispa helteet takas ja kestäis ikuisesti.
Mietippä oikein tarkkaan, mitä se käytännössä tarkoittaisi!?
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon ettei kesä lopu ikinä. Aina sais olla kesä ❤️
Muut vuodenajat on ihan täyttä p*skaa ja ihmiset masentuu.
Paskaa tai ei, mutta talvi pakkasineen pitää kurissa kasvitaudit ja tuhohyönteiset! Ei tarvi niitä myrkkyjä niin paljon käyttää! Esim. punkkien lisääntymiseen on syynä leudoksi käyneet talvet. Listaa voisi jatkaa, joten älä talvea paskaksi kaudeksi mainitse! ja pääsehän täältä muualle asumaan, niin ei tarvi kylmästä kärsiä.
Täällä on tänäänkin ollut viileä ja tuulinen päivä. Sisälläkin palelee. Syksy on mun lempivuodenaika, mutta en vielä ikävöi sitä.