Töissä ahdistaa, mutta työ ei ole itse syy siihen
^ työssä vaan helposti tulee oireita.
Mulla on ollut masennusta viimeiset 10 vuotta, olen sinä aikana käynyt kouluja ja ollut työssä mutta kaikki jollain tavalla mukautettuna. Tällä hetkellä ei lääkitystä ja olen ihan hyvässä kunnossa muuten mutta ahdistusoireita on ja sellaista tyhjyyden tunnetta jonka tiedän liittyvän masennukseen toisaalta mutta joka ei silti rajoita niin paljoa tekemistäni.
Olen tosi turhautunut kaikkeen, koska masennus tekee vielä sen etten ole kiinnostunut mistään enkä saa mistään tekemisestä irti iloa. Siksi joskus tuntuu umpikujalta, turhalta ja tarkoituksettomalta tehdä työtä johon kaikki energia menee ja vastapainoksi en jaksa tai löydä mitään mielekästä tekemistä. Työ on tylsää mutta ihan sopivaa ja teen siis osapäiväisenä.
En tiedä mitä tälle voi tehdä. Jos joku näkisi miten itken työpaikalla, mitä sanoisi? Ei voi olla normaalia että aina tuntuu pahalta. Olenko vielä edes valmis töihin? Tahtoisin olla jo kiinni normaalissa elämässä. Mutta minulla ei ole keinoja hallita ahdistusta. Enkä tiedä ahdistuksen syytä. Terapiaa takana 8 vuotta, enkä vieläkään tiedä.
Onko jollain sanottavaa tai kertoa omista kokemuksista?
Olisiko jollain jotain tähän?