Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.
Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.
Kommentit (253)
Ex-miehellä oli ja on varmaan edelleen koira. Ei siinä muuten mitään, mutta kun se hurtta oli tyhmempi kuin vasemman jalan saapas. Silmistä paistoi tyhjyys ja se s a a t a n a oli aivan piloille hemmoteltu. Eniten inhosin sitä kun se aamulla anivarhain tuli paukuttamaan häntäänsä sängyn ja vuoteen väliin. Silloin tuli aina jostain syystä mieleen haulikko. Kaiken huipuksi exä tuuppasi koiransa aina mun mukaan, kun lähdin juoksulenkille. Niin siinä samalla saa koira juosta, v i t t u joo. Kyllä oli kätevä suorittaa omaa intervalliohjelmaa kun jokainen kissankusi ym piti jäädä haistelemaan ja oli sen verran iso ja itsepäinen otus etten saanut sitä yksin liikahtamaan mihinkään jos se ei halunnut. Muutenkin SAIN hoitaa sitä paljon ja ostella sille ruokia samalla kun muutenkin käyn kaupassa ja sitten vielä valmistaa niitä samalla kun muutenkin laitan ruokaa. Lisäksi se haisi varsinkin märkänä aivan hirveälle ja tottakai silloin oli ihan pakko päästä kierimään sohvalle tai muuhun vastaavaan paikkaan joka haisi sitten pitkään märältä koiralta. Kusi sänkyyn jos jätettiin yksin kotiin. Nuoli exän naamaa ja huulia (hyi hitto, yäk yäk, huuto-oksennusta) ja yritti minunkin, mutta jäi yritykseen. Noin muutamia seikkoja mainitakseni.
Eli kyllä vaan ap, jos ihmisellä on vaikka vähän huonoja kokemuksia koirista niin yksikin voi olla liikaa. Kolme on jo kennel.
Rakastan koiria. Siis eläiminä, en leluina tai asusteina tai vauvankorvikkeina. Josta syystä tiedän, että kolme koiraa ei voi saada kohtuullista määrää huomiota ja huolenpitoa yhdeltä omistajalta. Kaksi koiraa vielä menee sillä ajatuksella, että koirat pitävät toisilleen seuraa, mutta kolme koiraa sinkkuomistajalla on merkki itsekkyydestä ja impulsiivisuudesta. Ei jatkoon...
Järkevä mies. Ei ole kovinkaan harvinaista, että naisen hallitsemassa koirataloudessa naisen jalkoväli tuoksahtaa märälle koiralle ja koiran kieli/kuono/hengitys hitusen sillille.
Koirat sitäpaitsi saattavat popsia ihan pokkana toisten koirien kakkoja. Ymmärtäkää miestä.
Mulla oli koira yhden päivän hoidossa ja yllätyin, kuin paljon vaivaa siitä oli. Ymmärrän miestä.
Paahtis kirjoitti:
Huh, onneks oon löytänyt koiramiehen puolisokseni. Koirattomat ihmiset on jotenki vähän nihkeitä. Eikä siinä jos joku arvostaa koiratonta elämää ja saa siihen sisältöä baareista, ravintoloista, kahviloista, teatterista ym. turhasta niin hyvä niin. Itse nautin eniten tästä luonnonläheisestä elämäntavasta meidän yhdeksän koiran kanssa.
Kai tämä oli vitsi. Olen koiraihminen, mutta käy kuitenkin ravintoloissa, kahviloissa ja teatterissa jne...
Ystäväpiiriini kuuluu parikin miestä jotka aloitettuaan seurustelun kennel-naisen kanssa ovat kohta hylänneet oman harrastuksensa. Sen tilalle on sitten tullut koirien lenkittäminen ja hyppyytäminen eli kai ns koulutus jossain pellolla satoi tai paistoi.
Koiratapahtumissa käydään myös ahkerasti ympäri Suomea.
Älyvapaata meininkiä :D
Kolme koiraa on minustakin kennel ja jos yhtään olisi valinnanvaraa niin etsiskelisin seuraa muualta.
Vierailija kirjoitti:
fgdfghfdgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloituksen tapauksen täydellisesti! Itse naisena en ikinä tapailisi miestä, jolla olisi koira. En ole kotona hengailevaa tyyppiä vaan tykkään viettää aikani kaupungilla töiden jälkeen (leffassa, museossa, kahvilla, jne) ja jotkin koiran ulkoilutusaikataulut olisi ihan mahdoton juttu yhdistää tällaisen elämäntyylin kanssa. Myös ex tempore -reissut saisi unohtaa, ja ihan ylipäätäänkin kaikki matkustelu olisi sitten aina koiran hoitopaikan löytymisen varassa... Ja aina olisi pakko yöpyä just miehen asunnossa. Enkä suoraan sanottuna oikein välitä koirasta eläimenä, se tuijottaa koko ajan kuin jokin vajaaälyinen.
Kissa sen sijaan on pelkkää plussaa! ❤️
Ai kissalle ei tarvitse hoitajaa? Muuten ei kyllä kannata edes yrittää tutustua koiraihmiseen, jos on noin erinlaiset elämäntyylit.
Kissan voi jättää vaikkapa viinkonlopuksi yksin, kunhan on siisti laatikko ja tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Pidemmällä reissulla voi joku käydä välillä täydentämässä, eikä tarvitse 24/7 viettää sen elukan kanssa.
Kyllä pari tuntemaani kissaihmistä vievät kissansa hoitoon jopa vain viikonlopuksi. Eivät he jätä niitä yksin kotiin. Toinen menee kissahoitolaan ja toinen sukulaisen luo.
No kiva heille.
Vierailija kirjoitti:
Koirat tuhoaa seurustelun kirjoitti:
Mies teki ihan oikein. Itse tapailin vuoden verran naista jolla oli kaksi koiraa. Ei siitä tullut mitää koska Koirat sitä ja koirat tätä ja Koirat veivät paljon aikaa ja oli vaikea matkustella spontaanisti tai lähteä vaikka vuorokaudeksi Tallinaan ostoksille. Myös vaellusreissut piti tehdä koirien ehdoilla. No yritin mutta ei siitä mitään tullut. Nyt on koiraton ihana nainen jonka kanssa voi lähteä spontaanisti minne vaan ja juuri oltiinkin Sveitsissä vaeltamassa.
Semisti haiskahtaa homolta tuommonen. Ootko varma ettet etsi elämääsi miestä?
Katkera koirahörhö veti homokortin esiin kun ei muuta keksinyt :D
Vierailija kirjoitti:
Parempihan se on, että heti alussa tulee sävelet selväksi.
Mä en seurustelis miehen kanssa, joka ei tykkää koirista.
Koirista pitäviä ihmisiä on kuitenkin. Olen käynyt treffeilläkin muutamankin kerran niin, että mulla on ollut koira mukana. Miehet ovat pyytäneet, että otan koiran mukaan :D mulla on vielä iso ja näyttävä koira, niin se on ollut jotenki siistiä heidän mielestään.
Ei minullakaan mitään ole koiria vastaan sinänsä, mutta en vain halua sitoa omaa elämistäni sen aikatauluun.
Paahtis kirjoitti:
Huh, onneks oon löytänyt koiramiehen puolisokseni. Koirattomat ihmiset on jotenki vähän nihkeitä. Eikä siinä jos joku arvostaa koiratonta elämää ja saa siihen sisältöä baareista, ravintoloista, kahviloista, teatterista ym. turhasta niin hyvä niin. Itse nautin eniten tästä luonnonläheisestä elämäntavasta meidän yhdeksän koiran kanssa.
Heh, kaikki on turhaa paitsi ne elukat :) Noh, kukin tavallaan.
Arvostaa koiratonta elämää 😂😂😂
Se on kuule ihan normaalia ihmisen elämää. Nauttia teatterista, keikoista, kahviloista, yms sun mielestä turhasta.