Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskon tyttö (22v) päätti seurata sydäntään - lopetti työt ja aikoo opiskella alaa johonka hänen todistuksilla ei pääse

Vierailija
02.07.2018 |

En sano koulua tai alaa, mutta 3000 hakijaa ja jotain 100 sisälle. Ei siskon tytön papereilla kannata edes yrittää. Joka sukuplvessa on aina yksi joka kulkee omia polkujaan :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan emme ole liian vanhoja tehdäksemme sitä mikä tuntuu luontevimmalta ja sillä hetkellä tärkeältä. Meillä on vain tämä hetki, ja paras tapa uhrata se on tehdä parasta asiaa. Toisaalta, kun olemme virittäytyneet tähän nykyhetkeen, on niin että ei ole mitään mikä ei olisi parasta, sillä olemme saavuttaneet sen jo. Tai oikeammin, olemme olleet aina siellä, mutta emme ole huomanneet sitä.

Vierailija
22/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa, siskon tyttö näyttää sulle vielä pitkää nenää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut hajuakaan matikasta, fysiikasta tmv. 2011. Amis loppui 2004, ja sielä oli makefy 5. (4-10). Nyt olen kuitenkin valmistumassa dippainssiksi teknillisen fysiikan saralta, työpaikka on ja palkkataso n. 3500-4500, ei toki yhtä hyvä kuin välskärillä. 

M33.

Vierailija
24/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä kiva ja kannustava täti "ei sinusta kuitenkaan tule mitään, ei kannata edes yrittää, kun ei onnistu kuitenkaan".

Nyt on valitettavasti niin, että tytön peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo oli 5.7. Ei ollut mitään mahdollisuuksia päästä lukioon. Tytön hakemaan alaan pitäisi olla pitkä matikka, aika laajat kemian ja fysiikan kurssit.

Miten korottaisit nämä opinnot kevään yhteishakuun mennessä?

Pitkän matikan / kemian / fysiikan ehdit kyllä iltalukiossa, mutta näiden kaikkien käymiseen tarvitset ainakin 2v, helvetisti sitkeyttä, työtä ja kirjoittamiseen kolmannen ja ehkä neljännen. Ala lienee lääketiede? Sitten kyllä melkein täytyy kirjoittaa

Vierailija
25/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman tuttavani lapsen, jotka ovat viettäneet jo viidettä tai kuudetta välivuotta, kun haluataan niihin suosittuihin puheterapiaopintoihin tai psykologiksi. Mikään muu ei kelpaa.

Toki saavat sydäntään seurata, en minä sitä väitä. Mutta sitten on nuoria, jotka ovat tässä kuudessa vuodessa lukeneet ammatin ja olleet jopa jonku vuoden töissäkin ja rakentavat elämää. Ja ihan heilläkin on sydän löytynyt ja tyytyväisiä ovat siihen, että itse elättävät itsensä, eivätkä elä sossun tuella ja työmarkkinatuella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi