Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut kun kaverisi vaihtaa sovitun menon kanssasi

Vierailija
02.07.2018 |

toiseen menoon toisten kaverien kanssa?
Mä vedin herneen nenään ja pidän taukoa yhteydenpidossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo tietysti väärin että tapaa sitten jotain muita. Mutta minua ärsyttää se kun minun eräs ystäväni suuttuu aina jos tulee joku peruuntuminen tapaamiselle. Hän on sinkku ja minä perheellinen. Minun peruutuksen syyt johtuvat aina jostain muusta kuin minusta, kuten että miehellä menee ylitöiksi, lapsi sairas yms. Ja joka kerta ystävä vetää herneet nenään ja välillä loukkaantuu moneksi viikoksi...

Vierailija
2/5 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vuorostani tehnyt katoamistempun ja feidannut pari krt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo tietysti väärin että tapaa sitten jotain muita. Mutta minua ärsyttää se kun minun eräs ystäväni suuttuu aina jos tulee joku peruuntuminen tapaamiselle. Hän on sinkku ja minä perheellinen. Minun peruutuksen syyt johtuvat aina jostain muusta kuin minusta, kuten että miehellä menee ylitöiksi, lapsi sairas yms. Ja joka kerta ystävä vetää herneet nenään ja välillä loukkaantuu moneksi viikoksi...

Peruuntumisia voi sattua sairastumisten, lasten sairastumisten tms takia mutta eihän se ole lainkaan sama asia.

Kun kaverisi ehdottaa yhteistä menoa seuraavan kerran, sulla on varmaan jotain muuta. 

Vierailija
4/5 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu tilanteesta. Jos on jotain kerran vuodessa Suomessa käyviä ulkomaaneläviä tai saa yllättäen toiselta kaverilta ilmaisliput Ruisrockiin niin en loukkaantuisi. Mut jos vaihtaa kahvittelun mun kanssa toisen kaverin kahvitteluun ihan noin vain, niin ei varmaan enää kauan oltaisi kavereita.

Vierailija
5/5 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sovi mitään tapaamisia sen yhden kerran jälkeen, joka perutaan ilman hyvää syytä. Hyvä syy on joku muu kuin se että huvittaakin hengailla eri tyypin kanssa just silloin. Semmoisen tempun jälkeen nähddään jos sattuu sopimaan juuri sillä sekunnilla kunse mieleen tulee, esim. jos ajan kaverin suunnalla autolla, niin voin soittaa että keitätkö vartin päästä kahvit jos tulen pyörähtämään. Minulle ehdotettuihin menoihin vastaan vain että en kyllä osaa yhtään sanoa pääsenkö sinä päivänä ja siihen kellonaikaan, vaikka tietäisinkin pääsenkö vai en. Jos sitten itseäni sattuukin kyseinen meno huvittamaan, niin liityn seuraan, jos tuleekin itselle jotain kivempaa, niin teen sitten sitä. Yhden kerran vain vo minulle noin tehdä :)