Ripsien ja kulmien kestovärjäys
Olen nyt ihan parin vuoden aikana huomannut että ripsien ja kulmien värjäys on joka paikassa hinnoiteltu ihan pilviin. Samaan aikaan työntaso on laskenut. On enää vaikea löytää paikkaa missä saisi siihen 35 euron hintaan vielä tasokasta työtäkin. On rasittavaa maksaa tuollaista hintaa siitä että kulmat pysyy noin 3-5 päivää ja sitten pitäisi taas mennä uudestaan maksamaan sama hinta. Onko muut huomanneet samaa ? Joskus vuosia sitten maksoin samasta työstä puolet vähemmän ja väri kesti kaksikin viikkoa.
Kommentit (10)
jaajaajaa kirjoitti:
Olen nyt ihan parin vuoden aikana huomannut että ripsien ja kulmien värjäys on joka paikassa hinnoiteltu ihan pilviin. Samaan aikaan työntaso on laskenut. On enää vaikea löytää paikkaa missä saisi siihen 35 euron hintaan vielä tasokasta työtäkin. On rasittavaa maksaa tuollaista hintaa siitä että kulmat pysyy noin 3-5 päivää ja sitten pitäisi taas mennä uudestaan maksamaan sama hinta. Onko muut huomanneet samaa ? Joskus vuosia sitten maksoin samasta työstä puolet vähemmän ja väri kesti kaksikin viikkoa.
Oho! Siis vain 3-5 pv kestää väri?
Minusta tuo 2 viikkoakin on tosi vähän. Tosin, jos olet paljon auringossa, saattaa väri haalentua nopeasti.
Minulla kestää väri 4 viikkoa. Käyn omalla kampaajallani.
Kulmat on helppo värjätä itse, kaupasta vaan väripakkaus, siitä riittää moneen värjäykseen ja monta viikkoa kestää väri. Ripset tietysti vähän konstikkaammat, niitä en ole itse yrittänytkään, ne on pakko värjäyttää. Ja tosi on, että väri ei kestä kun pari päivää.
Vierailija kirjoitti:
MIkset värjää itse?
Kulmat vielä voisinkin, mutta ripsiä en pysty itse värjäämään. Tästä syystä.
Haluaisin kommentteja myös joltain tätä työkseen tekevältä, miksi hinnat on nousseet mutta työnlaatu on heikentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkset värjää itse?
Kulmat vielä voisinkin, mutta ripsiä en pysty itse värjäämään. Tästä syystä.
Samalla tavalla tapahtuu kuin ripsivärin laitto, pestään vaan pois vartin päästä.
Minulla pysyy kauemmin, jopa pari kuukautta
Olis kiva saada myös vinkkejä tekijöistä ja paikoista missä on hyvä hinta-laatusuhde pääkaupunkiseudulla.
Kannattaa hoitaa kotona värjäys. Itse teen kotona ja ei oo ikinä ollut ongelmaa.
Kannattaa varmaan, mutta mitäs jos syystä (esim. huono näkö, käsivamma) haluaa käyttää palvelua, niin mistä sitä hyvää palvelua saa ? Halusin myös keskustelua siitä, miksi hinnat on nousseet ja palvelu huonontunut?
MIkset värjää itse?