Ihanaa kun tuo "pentu" lähtee armeijaan
mun ei enään tarvi tehdä ruokaa tai edes miettiä sitä:)
Kommentit (10)
"pentu" nauttii armeijaan lähdöstä yhtä paljon kun saa parempaa ruokaa
Se pentu on kuule kotona lähes joka viikonloppu ja välillä on pidempiäkin lomia, joten kokonaan et ruuanlaitosta pääse, jos edelleen haluat toimia pentusi kokkina.
Ihanasti puhut lapsestasi. Ja ”enään” kirjoitetaan muuten enää
oletpas surkea äiti pojallesi.
Omani lähtee inttiin myöskin viikon päästä ja nyt alkaa itselläni olla haikea olo, kun alan tajuamaan, että poikaa ei enää paljon loppuvuoden aikana kotona näy. Palveluspaikka hänellä sen verran kaukana, ettei kotiin iltalomilla millään ehdi.
Minunkin pikkuämmä lähti armeijaan.
Mä ymmärrän hyvin fiiliksen, koska vihaan ruoanlaittoa ja vaihtelevien ruokien keksimistä. Siltä kannalta voisi sanoa, että onneksi mun loma on kohta ohi ja mies saa vuorostaan ottaa ohjakset kotona :)
Vierailija kirjoitti:
Se pentu on kuule kotona lähes joka viikonloppu ja välillä on pidempiäkin lomia, joten kokonaan et ruuanlaitosta pääse, jos edelleen haluat toimia pentusi kokkina.
Näin, ja lisäksi ne ruokamäärät on sitten kolme kertaa isompia mitä aikaisemmin.
Odotapa muutama viikko :D Meillä sekä poika että tyttö veteli melkoisia määriä ruokaa lomilla.
Vierailija kirjoitti:
oletpas surkea äiti pojallesi.
Omani lähtee inttiin myöskin viikon päästä ja nyt alkaa itselläni olla haikea olo, kun alan tajuamaan, että poikaa ei enää paljon loppuvuoden aikana kotona näy. Palveluspaikka hänellä sen verran kaukana, ettei kotiin iltalomilla millään ehdi.
No ei se nyt äidistä surkeaa tee jos ei nauti ruoanlaitosta, hohhoijaa. Toki olisi voinut puhua lapsestaan kauniimmin, mutta en nyt ymmärtäisi aloitusta tahallaan väärin.
Maitojuna tuo takaisin kasvamaan.