Eikö oululaisia yhtään hävitä niiden teatteri ja kirjasto?
Satuin sateisella säällä kulkemaan ohi, niin olipa kyllä niin surkean näköistä, kun kosteus valuu niitä järkyttävän rumiä neukkutyylisiä betonielementtejä pitkin...
Kommentit (29)
En minä niitä ole suunnitellut enkä hyväksynyt. Hävetköön syylliset aivan itsekseen.
Onhan ne aika ankeita molemmat. Ensin kävelet meren äärellä kauniiden, vanhojen aittojen ympäröimänä ja yhtäkkiä vastassasi on nämä hirvitykset. Tosi jees. Ja vielä jotain näsitornia suunnittelevat kruunaamaan koko komeuden?
Ei meitä Oulussa hävetä kun myö paskottaan uima altaaseen ja juoaan piimää!
Hävittää Oululaisia? Muuttaako ne muualle niiden takia? :D
Silmä on tottunut teatteriin ja kirjastoon. Toivottavasti viereen rakennetaan se tornihotelli, ainakin arkkitehtien suunnitelmassa oli oikein hyvän näköinen!
Vierailija kirjoitti:
Silmä on tottunut teatteriin ja kirjastoon. Toivottavasti viereen rakennetaan se tornihotelli, ainakin arkkitehtien suunnitelmassa oli oikein hyvän näköinen!
Mutta mä en ymmärrä, miksi siihen kauppahallin viereenkin pitää rakentaa hotelli ja sinne Kiikeliin se hemmetin saunamaailma...
Mulle kelpaa niin saunamaailma kuin hotellikin, torni myös siihen kirjaston viereen. Ainoo mitä en halua on Hietasaaren pilaaminen huvipuistolla kun paikkoja on muitakin ja Hietasaarta voi rakentaa fiksumminkin.
Ei haittaa ulkonäkö kun niihin on tottunut ja ne ajavat asiansa mainiosti. Toisaalta Kirjasto saisi olla lähempänä keskustaa, että siellä tulisi käytyä useammin. Nyt se on vähän liian sivussa ja vaikka shoppailun lomassa siellä ei tule poikettua. Varsinkaan talvella kun rannassa tuulee niin kylmästi.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Kirjasto saisi olla lähempänä keskustaa, että siellä tulisi käytyä useammin. Nyt se on vähän liian sivussa ja vaikka shoppailun lomassa siellä ei tule poikettua. Varsinkaan talvella kun rannassa tuulee niin kylmästi.
Liian kaukana? Eihän siihen mene kuin viisi minuuttia keskustasta kävellessä.
Minkälaisissa aineissa päättäjät olivat, kun noiden rakentamisesta päätettiin?