Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin humalassa iskea homo ystävääni. Ahdistelin ja kysyin asteikolla 1-10 kuinka homa hän on. Miten selviän häpeästä?!

Vierailija
01.07.2018 |

Olin siis todella humalassa ja koitin jopa pussata ja kähmiä. Kehtaanko enään koskaa ottaa häneen yhteyttä? Oliks käytökseni nolon lisäksi loukkaavaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat hänelle ja pyydät anteeksi. Hyvä ystävyys helposti sekoittuu seksuaaliseen haluun.

Vierailija
2/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisteletko usein kännissä ihmisiä? Onko sukunimesi Hakkarainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuosta kertomastasi vielä saanut kiinni, miten paha ahdistelusi oli. Riippuu paljon siitä, miten läheisiä olette, miten kauan ahdistelu jatkui ja miten hän suhtautui.

Itse en pitäisi ollenkaan jos joku kävisi tahtomattani käsiksi. Se on ehdoton ei. Kysyminen homoudesta saattaisi olla jees. Vänkääminen taas ei. Omat ystäväni kyllä ovat kyselleet, mutta eivät kähmineet.

Vierailija
4/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat miehiä?

Vierailija
5/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ystäväsi reagoi?

Vierailija
6/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat hänelle ja pyydät anteeksi. Hyvä ystävyys helposti sekoittuu seksuaaliseen haluun.

Täh? No ei kyllä sekoitu ainakaan minulla tai tuntemillani ihmisillä.

Vierailija
7/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä hyvä kommentti seuraavaan "voivatko miehet ja naiset olla ystäviä" -keskusteluun.

Vierailija
8/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häneltä viestitse anteeksi, mutta opettele ensiksi kirjoittamaan!

Vierailija
9/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän että hirveä morkkis. Nyt lähetät kunnon anteeksipyyntöviestin jossa kerrot että hävettää ihan hirveästi käytöksesi. Jos teillä on muuten hyvät välit niin eiköhän se siitä kun pöly vähän laskeutuu... Jos olette suht uusia kavereita, varaudu kuitenkin siihen että kaverisi haluaa ottaa etäisyyttä.

Ex-juoppona tuli nolattua itseni varmaan tuhansia kertoja. Lohduttauduin aina sillä että itseäni minä tässä vaan satutin.

Sitten oikeasti pahoja juttuja olisi esim. väkivaltainen käytös ja muu räyhääminen, kännissä rattiin meneminen, kännääminen lapsien läsnäollessa, puolison pettäminen...

Vierailija
10/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies vai nainen?

Vierailija
11/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, soitat ja sanot että sekoilit koska hormonit ja että olet ihastunut häneen syystä X, Y ja Z. Lupaat ettei asia toistu + pyydät dinerille jonka tarjoat -> Homo on otettu. Jos olet mies, homma on hankalampi.

Vierailija
12/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, homo ystävä oli mies. Laitan pahoittelu viestin parin päivän päästä mutta en tiedä viitsinkö enään nähdä häntä ap

Vierailija
13/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se viina on semmonen hermomyrkky, joka saattaa joskus pistää pään ryörälle ja poistaa estoja. Ihan selvästi olet bi-seksuaali, eikä siinä mitään pahaa ole.

Vierailija
14/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ystävää hylkää omien häpeäntunteiden vuoksi. Häpeä voi olla musertavaakin, mutta jos ystävästä on kyse niin nielet ylpeyden ja rohkeasti vaan asia käsittelyyn, ilman mitään mälläystä kuitenkaan. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua?

Vierailija
15/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, tosin olin itse tarinan "ahdisteltu" osapuoli. Meni pari päivää, nainen otti yhteyttä ja kuitattiin asia huumorilla. Ystävyys säilyi ja syveni.

Vierailija
16/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, homo ystävä oli mies. Laitan pahoittelu viestin parin päivän päästä mutta en tiedä viitsinkö enään nähdä häntä ap

Parin päivän päästä? Ja viitsitkö SINÄ enää nähdä häntä.. Ahdistelet toista seksuaalisesti ja mietit viitsitkö sinä vielä nähdä.

Vierailija
17/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos av:lla avautuis lesbo, jota herrahakkarainen ois väkisin pussaillu yms. ahistellu udellen homoseksuaalisuuden astetta.

Hieman on kaksoisstandardien makua näissä jutuissa. Kun nainen ahdistelee, sen voi kuitata vaan huumorilla ja kyllä se siitä sitten vaan... Periaatteessa ois hienoa, että ap joutus käräjille ja tämä avaus ois todisteena, että kyllä on ahdisteltu.

Vierailija
18/18 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ENÄÄ!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi