Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis Harkimolta uusi MAUTON YouTube-video: ajaa vesiskootterilla --- milloin kutsuu perheemme virkistäytymään?

Vierailija
01.07.2018 |

Olipas taas ihan tyhmä video. Pistää niin vihaksi tuollainen pröystäily. Milloin hän kutsuu perheemme altaalleen ja vesiskootterilleen virkistäytymään ja hurjastelemaan? Odotamme edelleen kutsua kuumassa kerrostalo-asunnossa.

Erään köyhän perheen mamma

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) katsoin sen Sipoon kodin esittelyvideon. Mitä esitteli? Isoa paljasta elintasokumpuansa. Luulin, että koiranhihnan päässä olisi isompikin kodinvartija niin videon lopussa paljastui että pienen pieni puudeli :)

Oon kyllä sitä mieltä että olisin avmammana niin sopiva daami tälle hallikselle. Oikea kodin hengetön! Kiva ett hänellä on taloudenhoitaja, vois olla jatkossakin. Viikonloppuna voisin kokkailla ja laittaa ruuat, sekä ilta ja aamupalat. Muuten olisin näkymätön. En pyörisi julkisuudessa.

Vierailija
2/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hurja. Pitäisköhän muuttaa sipooseen niin voisi äänestää hjallista, vai onko se helsingissä ehdolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä jallis!! Sinua ei köyhä kansa äänestä!!!

Vierailija
4/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ärsyttää ihan sairaasti nämä stephenhawkinsit ja muut, joiden puheista on paljon youtube edeoita, joidenkin katdomisesta peritään rahaakin. Ois mullakin sanottavaa, mutta kuka sitä kyselee? Täällä yritän selittää nekalan katiskassa joka ilta ihmisille, ja odotan kuvaajaa!

Vierailija
5/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties vaikka hjallis itse olisi tämä köyhän perheen mamma, kun jokaisesta videosta tekee aloituksen tänne.

Vierailija
6/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on eri kivoja videoita:

Täs on mun skootteri.

Täs on mun auto.

Vierailija
7/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset