Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi minulle:

Vierailija
28.04.2006 |

" Uutta et saa, jos tuon tietokoneen rikot." Mahdoinko ylireagoida, kun vedin hirveät pultit, koska ensinnäkään en RIKO tietokoneita tahallani, mutta toimin joskus vähän hätäisesti ja saan koneen jumiin. Selvitän tilanteet kyllä itse, mutta mies ei millään tahdo uskoa, että oikeasti osaa käyttää konetta.

Toisekseen vaikka hän ostikin yksin tämän koneen, nykyään olen itsekin töissä ja olen ihan omilla rahoillani ostanut mm. digiboxin ja television - en tosiaankaan tarvitsi hänen rahojaan saati sitten lupaansa uuteen tietokoneeseen.

Kolmanneksi tuo tietokone on varmaan ainoa tavara, jonka hän on maksanut mutta jota minä enemmän käytän. Hoitovapaalla ollessanikin maksoin omat menoni ja suurimman osan lasten menoista säästöistäni. Lomamatkat, huonekalut yms. ovat menneet pääosin minun pussistani, hänen palkkansa menee harrastuksiin, autoon, yms. Tämä on minusta ok, koska en koe joutuvani itsekään luopumaan mistään, mutta tuo kommentti nosti karvani pystyyn. Kuvitteleeko se idiootti tosiaankin elättävänsä minua ja tätä perhettä? Eikö se ole missään vaiheessa tajunnut, miten helpolla minä sen päästän ja miten vapaasti se on saanut omia rahojaan käyttää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos jotain hajotat, niin uutta et saa. Kun tuo ukko-kulta tykkää avata puhelimia ja tietokoneita, ja välillä aiheuttaa aika suurta " tuhoa" ja rahaa kun ei ylimääräistä ole. tosin kun tietokoneemme hajosi, niin oli itsestään selvää, että uusi tulee kun kummatkin tätä paljon käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä