Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä järki tällaisissa sanoituksissa on?

Vierailija
01.07.2018 |

Oikeasti, onko näissä mitään sanomaa? Mitään annettavaa kenellekään? Pelkkää laulua laulun vuoksi, ettei kappale olisi ihan vain instrumentaali. Joka sekin kumisee musiikkitaiteellista tyhjyyttään.
---
"Mä päätin leffaan lähtee katsomaan uutta tähtee, kun sut siellä näin kanssa jonkun muun"
--
"Älä tuu droppaa mun tunnelmaa"
--
"Oppi kautta kantapään lensi veks ja menemään. Typeryyttään on niin vaikee myöntää, myönnän sen.
Tää ei oo ihan haudan vakavaa muutkin mokaa. Mua saa, mua täytyy valistaa muutkin mokaa."
--
"Aamuyö, aamuyö, aamuyö Se on lempee luonteeltaan, mut sillon sellanen työ Aamuyö, aamuyö, aamuyö Se on lempee, lempee, lempee, mut sillon sellanen työ"
--
"Jos mä oisin juovuksissa, jossain linjurissa matkalla. Ei kanssamatkustajat vois kuin vain kuunnella, kun mietin ääneen kaipaanko ketään. Maantie maalaismaisemassa, mä istun parvekkeella kerrostalossa."

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuokin tietynlaista runoutta..

Heitäs esimerkki kunnollisesta sanoituksesta?

Vierailija
2/3 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä niissä sanoituksissa sitten pitäisi olla? Hopeinen kuu luo merelle siltaa? Käyn ahon laitaa minä ilman paitaa? Oon viikonloppuisä minä vaan? Vanhoja poikia viiksekkäitä mies sekä hylje kumpikin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tänne sitten mielestäsi hyviä ja järkeviä sanoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi