Eka seksväline, ikä?
Minkä ikäisenä hankitte ensimmäisen seksivälineenne? Millainen oli? Jännittikö/nolottiko sen hankkiminen?
Kommentit (11)
Vibraattori, olin 22v.
Ei nolottanut, koska tilasin sen nettikaupasta ja tuli ovelle tekstittömässä paketissa.
Tuon hankinnan ansiosta sain myös elämäni ensimmäisen orgasmin, saman ikäisenä.
40 v. synttärilahjaksi pyysin mieheltäni silikonisen vibraattorin, käytiin yhdessä seksikaupassa ostamassa, ei jännittänyt eikä nolottanut.
16v ostin silloiselle tyttöystävälle lahjaksi vibraattorin yhteisiin leikkeihin
Ei väline ,
Mutta nahkarukkanen kädessä vedin käteen,
Äiti osti
jos puhutaan kaupallisesta tuotteesta, niin silloinen poikaystävä osti tekopeniksen, olin 16v. Ja kun hän oli armeijassa käytin sitä varmaan joka hiton päivä, parhaimpina kaksi (aamulla ja illalla)
Pakkaus mis oli penisrengas, suriseva kiihotin, dildo joku asu ja kamasutrakirja.. en muista oliko muuta. 18v
51 vuotta eikä vieläkään hankittuna ensimmäistäkään. Ehkä joskus, ehkä ei.
Dildo
En muista olinko 14v/15v mutta olin jo silloin hyvin seksuaalisesti aktiivinen.
Sain silloiselta poikakaverilta lahjaksi toivomuksesta kun hän oli menossa matkalle perheen kanssa. Tuli käytettyä alkuun tosi paljon. En ees kehtaa sanoa kuinka paljon oli käytössä ekan viikon aikana =D
Mielenkiintoista että nuorten tyttöjen poikaystävät ovat ostaneet heille dildot.
Ensimmäinen omaan käyttöön ostettu oli Fleshlight nettikaupasta avioeron jälkeen 43v.