Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perin juuri 300 000 wau..

Vierailija
01.07.2018 |

Mitähän sitä kekkais tehdä. . :)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa!

Vierailija
22/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tolla summalla saisi sellaisen 1500 euroa kuussa pääomatuottoja. Helpottaisi arkea huomenna.

Millä sijoitusmuodolla?

Esimerkiksi osakkeisiin sijoittamalla helposti saa tuon netto-osinkotuoton. Ja ostamalla oikean portfolion osakkeita osinkovirta on tasaista läpi vuoden.

Ai 18 000 euroa vuodessa osinkoina 300 000 euron salkulla? Älä naurata. Eli tuottoprosentti salkulle 6%? Kyllä se on lähempänä 3-4% ja osingonmaksukin eikö se heittele samankin yhtiön sisällä ajan kanssa? Jos kurssikin on laskenut niin eipä sitä niin vain vaihdetakaan toiseen.

Minulla oli salkun netto-osinkotuotto 6,67% viime vuonna. Tänä vuonna salkkuni on tuottanut nettona 4,8% ja vuotta on vielä puolet jäljellä.

Siis tuo 4.8% on netto OSINKO tuotto, muut pääomatuotot (myyntivoitot) on 3.7%, vaikka realisoin myös tappioita. Eli reaalisoitunut pääomaan nettotuotto on tänä vuonna jo 8,5%, ja tosiaan puoli vuotta vielä aikaa. Mennee sinne 10-12% paikkeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän pitää olla 25 000 euroa, koska vero 30 %. Eli tuotto 8,3 % vuodesta toiseen. 

Vierailija
24/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän pitää olla 25 000 euroa, koska vero 30 %. Eli tuotto 8,3 % vuodesta toiseen. 

En minä ainakaan maksa Suomeen lähellekään 30% tuotoista. Miksi maksaisin, ne menisivät vain työhaluttomien elämiseen.

Vierailija
25/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin just liput malediiveille määrittelömättäksi ajaksi :)

Vierailija
26/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa!

ap-

Vierailija
27/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perinyt 300 000 euroa enkä ole jaksanut alkaa pelleillä sijoitusten kanssa ja olen ihan onnellinen näinkin. Osa rahasta on kiinni asunnossa ja osa odottaa, että keksisin mitä sillä teen. Parasta on se, ettei ole rahahuolia. 

Vierailija
28/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perinyt 300 000 euroa enkä ole jaksanut alkaa pelleillä sijoitusten kanssa ja olen ihan onnellinen näinkin. Osa rahasta on kiinni asunnossa ja osa odottaa, että keksisin mitä sillä teen. Parasta on se, ettei ole rahahuolia. 

No jos yli tonnin kuukausittainen vetäminen viemäristä alas on sinun juttusi niin mikäs siinä. Minun se ei ainakaan ole.

Vierailija
29/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä. mitä sitä pelleilemään. kell onni on, se onnen kätkeköön.

heh

Vierailija
30/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos yli tonnin kuukausittainen vetäminen viemäristä alas on sinun juttusi niin mikäs siinä. Minun se ei ainakaan ole.

sä olet varmaan pihi jätkä. ootko koskaan tarjonnut kamuillesi esim. kaljoja baarissa tai kahvipitkoa naapurille?

no niipä. case closed.

raha on kiertoa varten ja sitä voi myös jakaa. kaikkea tarvi koko ajan saada vaan lisää ja lisää ja mitään ei voi ostaa. mikä saa sut onnelliseksi? 

aina vaan lisää rahaa vai?

muistatko sä ketään sun rahoilla?

niinpä.

sulle raha on kaiken päämäärä.

good riddens. and good luck.

Vierailija
31/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on, erilaisia ollaan. Minulle on tärkeää, etten ala pitää rahaa liian tärkeänä sekä se, että sen avulla järjestän elämäni mukavasti (asuminen tms.). Rahan määrän lisääminen ei ole itseisarvo. 

Vierailija
32/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan maksa Suomeen lähellekään 30% tuotoista. Miksi maksaisin, ne menisivät vain työhaluttomien elämiseen.

Niinpä. Minä taas olen käyttänyt perimiäni rahoja siihen, että olen normaalia avokätisemmin ostanut palveluita ja tuotteita suomalaisilta pienyrittäjiltä. Kumpi meistä rakentaa kotimaataan paremmin?

Vierailija
33/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu laittaa rahan poikimaan. Tilillä se menettää arvoaan koko ajan.

Vierailija
34/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hyvä kiertämään. Rahahan o n vain hyvän kierrättämstä varten, eikä joku -tun orava tyyliin, kaikki piiloon vaan mulle...

Sun kaltaisten takia tämä maailma voi pahoi.

Vierailija
35/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas voitin lotossa 3,6 miljoonaa. hyvin piisaa.

Vierailija
36/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha on ikävä keksintö. Jumala loi kaiken kaikille, eikä jollekiin riistäjäluokalle - joka elää muiden töistä. keräten kaikki kävyt itselleen ja sortaessa kerääjiä.

Vierailija
37/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sä olet varmaan pihi jätkä. ootko koskaan tarjonnut kamuillesi esim. kaljoja baarissa tai kahvipitkoa naapurille?

no niipä. case closed.

raha on kiertoa varten ja sitä voi myös jakaa. kaikkea tarvi koko ajan saada vaan lisää ja lisää ja mitään ei voi ostaa. mikä saa sut onnelliseksi? 

niinpä.

Meni pahasti pieleen. Katsos minä käytänkin niitä tuottoja, en pääomia. Vasta kutsuin kaverini viikoksi huvilalleni cote d'azur:lla. ja hauskaa oli.

Vierailija
38/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol elä sä vaan siellä murjussas (cote dazurilla hehehe)

Vierailija
39/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minä taas olen käyttänyt perimiäni rahoja siihen, että olen normaalia avokätisemmin ostanut palveluita ja tuotteita suomalaisilta pienyrittäjiltä. Kumpi meistä rakentaa kotimaataan paremmin?

Niin sinä vain siirrät niitä kolikoita taskusta toiseen, mutta silti minulta syntyy Suomen markkinoille kokoajan uusia kolikoita. Veroja 15%, ja lisäksi se että käytän osan tuotoista kotimassa tuo tänne uusia kolikoita.

Vierailija
40/55 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no niipä. case closed.

niinpä.

Meni pahasti pieleen. Katsos minä käytänkin niitä tuottoja, en pääomia. Vasta kutsuin kaverini viikoksi huvilalleni cote d'azur:lla. ja hauskaa oli.

Huvila sieltä maksaa saman kuin hyvin varusteltu mökki uudelta maalta veden äärellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä