Ketä ärsyttää pihit ihmiset? Esimerkkejä piheilyistä
Olen korviani myöten kyllästynyt pihviin ystävääni. Hän on tällä hetkellä hyväpalkkaisessa työssä (3100e/kk) ja valittaa, kun ei ole rahaa, mutta silti on varaa ostaa itselleen kaikkea tyhmää. Hänellä on omistusasunto (sai perinnöksi rahaa n. 60 000 e kun äiti kuoli). Osti siis perintörahoillaan asunnon. Hänellä on kaikenlaisia sijoituksia yms yms. Ja silti hän valittaa kokoajan kun ei ole rahaa ja on pihi joka asiassa. Erittäin harvoin tarjoaa mitään. Hän maksaa yhtiövastiketta (josta vielä hänen avokki maksaa puolet) ja lainaa yht. N. 500 e Kk joten ei hänen kaikki rahat luulisi ainakaan asuinkustannuksiin menevän. Viimevuonna syntymäpäivilläni hän osti minulle n. 10 e maksavan syntymäpäivälahjan ja muut vähävaraisemmat ystäväni ostivat n. 20-40 e maksavan lahjan. Ja ei, kyseessä ei ole, että olisin katkera, koska olen itsekin suht. Hyvin toimeen tuleva, vaan yksinkertaisesti alkaa vituttamaan pikkuhiljaa. Ja ei kiitos jeesustelua, että onko tuo oikeaa ystävyyttä vaan onko täällä muitakin ketä vituttaa pihit ihmiset ja kertokaa esimerkkejä piheistä ihmisistä???
Kommentit (5)
10€ lahja ystävälle on kyllä aivan riittävä, en välttämättä lapsilleni tai miehellenikään kalliimpaa osta. Mutta jatkuva turha valitus on tietysti ikävää.
Kerran eräs tuttuni ei raatsinut maksaa ravintolassa vesilasillistaan.
Hän otti tyhjentyneen lasinsa mukaan vessaan ja täytti sen siellä hanasta.
Kun kuulemma se vesilasillinen olisi maksanut kokonaiset 50 senttiä.
Minua ärsyttää piintyneesti pihit ihmiset, varsinkin ne joilla ei edes ole mitäänn tarvetta siihen.
Ymmärrän ne, joilla on pakko joskus pihistellä.
Teroittaa hammastikut yhä uudelleen. Pöllii kyläpaikasta servetin eikä käytä sitä.
Pihviin ystävääsi? Miksi kukaan on edes vastannut?
Minä en kykene enää oleman pihien ihmisten ystävä. Hyvänpäivän tuttu korkeintaan. En arvosta näitä piheistä piheimpiä nillittäjiä.
Yhden tuttuni omakotitalon katto joko jo vuotaa tai alkaa vuotamaan näillä näppylöillä, mutta kattoa ei voi uusia eikä korjauttaa koska se maksaa. Ja rahaa kyllä olisi siihenkin hommaan, mutta kun siitä pitäisi jollekkin toiselle maksaa niin voi voi ja ei ei.