Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vältätte kamelinvarpaan trikoissa?

Vierailija
01.07.2018 |

Mulla tulee ihan hirveä kamelinvarvas kaikissa trikoissa, kun vedän ne kunnolla jalkaan, vaikka vähän matalemmalla pitäessä tätä ilmiötä ei tulisi, mutta minusta ainakin tuntuu inhottavalta, jos ne roikkuu vähän. Ainut keino, minkä olen todennut toimivaksi on käyttää pikkuhousunsuojaa, mutta sekin on vähän turhauttavaa. Kuitenkaan ikinä esim. youtubessa fitness-naisten kanavilla ei heillä näy kamelinvarvasta, vaikka on trikoot jalassa :( Onko mulla vaan jotenkin tavallista roikkuvampi alapää ja reidet liian lähellä toisiaan, kun tuntuu myös, että aina trikoissa/legginseissä jää sitä kangasta haarovälistä "yli" ja se vetää rumalle kurtulle?
Ois niin kiva käyttää trikoita huoletta, ilman pelkoa kamelinvarpaasta ja ilman sitä ainaista pikkuhousunsuojakikkaa, mutta onkohan se edes mahdollista? :D

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt , miksi se kamelinvarvas pitäisi välttää ja peittää ?  Näkeehän kaikki että naisilla kaksi tissiäkin.

Vierailija
42/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän dromedaarinvarvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

labia kirjoitti:

Kertokaa nyt , miksi se kamelinvarvas pitäisi välttää ja peittää ?  Näkeehän kaikki että naisilla kaksi tissiäkin.

Miksi ihmisellä ylipäänsä pitää olla vaatteet päällä? Kaikkihan tietää, että ollaan vaatteiden alla alasti. Silti on laitonta kulkea alasti kaupungilla.

Vierailija
44/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

labia kirjoitti:

No mä en kyllä tykkää sellasista paidoista, jotka menee tissien välistä kiinni ihoon. Että oikein näkyy, että on kaks möllykkää. Vaan niin, että se on sellainen tasainen. Yhtälailla en laita vaatteita persvakoon. 

Vierailija
45/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika tätä nykymuotia, jos pitää alapään anatomiaakin miettiä/esitellä vaatteiden läpi. Kasvakaa aikuiseksi ja pitäkää häpyhuulet yksityisenä paikkana, opettakaa tää myös tyttärillenne. Olen sanaton.

Tässähän nimenomaan kysytään miten välttää "alapään anatomian esittelemisen"?

Vierailija
46/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän pitkiä urheilutoppeja/pitkiä yläosia ylipäänsä trikoiden kanssa.

Vierailija
47/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita trikoita kamelille. Eikö ne tarkene ilmankin? Vai oliko se dromedaari joka sieti kylmääkin?

Vierailija
48/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistämällä kullini kerälle siihen keskelle.

Vierailija
49/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei jostain syystä ikinä tule sitä. Ehkä keskivertotrikoot ovat jotenkin sen malliset, että ovat minulle juuri sopivat lantion kohdalta? Vai onko häpykumpuni jotenkin tasaisempi kuin muilla? Sellainen reisivako minulla kuitenkin on ja han timmit paikat. Toisaalta en myöskään käytä usein täydellisen tiukkoja trikoita, mutta esim. voimisteluasussakaan nuorena ei tullut kamelinvarvasta. Nyt tuntuu, että minussa on joku vika...

Vierailija
50/59 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaiset alushousut mallia mummo auttavat.

Vierailija
51/59 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sitå oranssia remonttiteippiä 'tissiliiveinä'. Ehkä sillä voisi sitoa lepattavat häppäritkin siististi.

Tässä ketjussa on muuten taas ainesta iltalehteen.

Vierailija
52/59 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kyllä sata kertaa seksikkäämpi kun kaikkea ei tuo heti esille ja tyrkylle. Trikoiden kanssa voi pitää minihametta tai ohuita urheilushortseja niin miehinen mielenkiinto nouseen aivan toisiin sfääreihin.

-

inb4: -No enhän minä suinkaan miesten takia niitä kireitä trikoita käytä vaan ihan itseni takia. En vain halua että kamelinvarpaani näkyy muille naisille.

Vierailija
53/59 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on upean kiihottavaa kun naisella on ohuet trikoot päällä niin että pillun muodot paistaa läpi. Siinä vaan menee pasmat ihan sekaisin ja keskustelu jalkoväliä tuijottamatta on haastavaa

Vierailija
54/59 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/59 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot eivät ole housut, niitä ei ole tarkoituskaan pitää yleisillä paikoilla. Salilla tai kotona vaan, sama kuin kävelisi pelkät sukkahousut jalassa kadulla. Mautonta paljastelua.

Vierailija
56/59 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä tukevia trikoita (esim. Nike Go https://www.nike.com/fi/t/go-firm-support-mid-rise-full-length-leggings… , mielestäni kannattaa ottaa aina yhden koon suurempi, kuin oma vaatekoko yleensä on! )

Voit käyttää alushousuja, mutta ainoastaan stringejä (jotka ovat juuri sopivan koloisia, sillä et halua, että trikoiden läpi näkyy kuinka alkkarit puristavat tai rytistyvät). Stringeille on omat pikkuhousunsuojat (häpyhuulisuojat).

Mielestäni alkkareita parempi on laittaa saumaan pisin mahdollinen pikkuhousunsuoja, siten, että se suojaa alapäätä ylhäältä asti. Kun trikoot ovat tukevat ja oikean kokoiset, pilkuhousunsuoja riittää.

Voit myös käyttää ohutta terveyssidettä, niissä liima ei ole yhtä vahvaa kuin edellä mainitussa, siksi tärkeämpää että trikoot on edes tiukat (vaikka eivät olisi tukevat). 

Silläkin on merkitystä, ettei ole lihava. Häpyhuulien rasvakudos kasvaa vähäsen samaan tapaan, kuin rintojen rasvakudos! Lihavat häpyhuulet tarvitsevat tukea, kuten rasvoittuneet rinnat - et peittäisi lihavia rintojakaan trikookankaalla, jossa on leveä suikale painamassa keskeltä rintakehää, niin että rinnat työntyy hitusen erilleen... 😅

Vierailija
57/59 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain sellaisia trikoita, jotka istuvat nätisti paljastamatta liikaa. Aika monet joudun yleensä sovittamaan ennen ostopäätöstä.

Vierailija
58/59 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut kamelinvarvasta. Ehkä siksi kun en käytä trikoita tai olen mies. Koita sinäkin edes jompaakumpaa.

Vierailija
59/59 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä trikoita ei ole tarkoitus pitää missään julkisilla paikoilla, aivan järkyttävää katsottavaa kun kaikenmaailman lösöperse WTt menevät trikoot perseissä tuolla ympäri kyliä. Mieti nyt vähän jos miehet pitäisivät tuollaisia trikoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä