Miten vältätte kamelinvarpaan trikoissa?
Mulla tulee ihan hirveä kamelinvarvas kaikissa trikoissa, kun vedän ne kunnolla jalkaan, vaikka vähän matalemmalla pitäessä tätä ilmiötä ei tulisi, mutta minusta ainakin tuntuu inhottavalta, jos ne roikkuu vähän. Ainut keino, minkä olen todennut toimivaksi on käyttää pikkuhousunsuojaa, mutta sekin on vähän turhauttavaa. Kuitenkaan ikinä esim. youtubessa fitness-naisten kanavilla ei heillä näy kamelinvarvasta, vaikka on trikoot jalassa :( Onko mulla vaan jotenkin tavallista roikkuvampi alapää ja reidet liian lähellä toisiaan, kun tuntuu myös, että aina trikoissa/legginseissä jää sitä kangasta haarovälistä "yli" ja se vetää rumalle kurtulle?
Ois niin kiva käyttää trikoita huoletta, ilman pelkoa kamelinvarpaasta ja ilman sitä ainaista pikkuhousunsuojakikkaa, mutta onkohan se edes mahdollista? :D
Kommentit (59)
Anatomiasta tuo on varmasti kiinni, kokeile tuota pikkuhousunsuojavinkkiä. Mulla ei kyllä näy vaikka on luonnostaan melko vaatimaton karvoituskin, tai ehkä en vaan kisko housuja niin ylös että menee vakoon saakka. Onhan sulla varmasti oikean kokoiset trikoot, ei liian pienet jotka pitää kiskoa mahdollisimman ylös ettei valu?
Mulla sama ongelma. Mulla vaan sitä vakoa ei peitetä edes pikkuhousunsuojalla kun se suojakin menee sinne väliin. Mulla on todella pullea häpykumpu ja ulommat häppärit, joten väkisinhän se "läski" pullahtaa kamelinvarpaaksi jos joku sauma siinä haarovälissä on, kuten yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma. Mulla vaan sitä vakoa ei peitetä edes pikkuhousunsuojalla kun se suojakin menee sinne väliin. Mulla on todella pullea häpykumpu ja ulommat häppärit, joten väkisinhän se "läski" pullahtaa kamelinvarpaaksi jos joku sauma siinä haarovälissä on, kuten yleensä on.
Sama homma, pikkuhousunsuoja menee uppeluksiin ja sitten se vasta huomiota herättävän näkönen onkin!
Liian isot housutkaan ei käy, koska aina alapää imasee sen kankaan sinne niin, että kamelinvarvas oikein korostuu.
Kateeksi käy niitä, jotka voivat pitää trikoita ilman kamelinvarvasongelmaa. Minun on pakko ostaa aina pitkiä treenipaitoja, jotka peittävät etumuksen.
Äh. Googlatkaa. Se phs laitetaan POIKITTAIN. Jos se on poikittain pikkarien päällä / edessä niin eihän se mihinkään uppoa. Se vinkki luki tuossa aiemmassa linkissäkin.
On muuten anatomiasta kiinni. Minulla pullea pinppi mallia viiva. Ei tule koskaan kamelinvarvasta, ei leggareissa eikä treenitrikoissa.
Olemalla tosi laiha. Rasaahan se siinä häpyluun päällä on, joka pullisetelee.
Kun rasvaa ei ole, ei ole mitään kamelinvarvastakaan.
Miksi muuten täytyy pitää trikoita ilman pidempää paitaa tai ylipäänsä ollenkaan? Irstaan näköistä muuta kuin aivan äärimmäisen hoikilla.
Tunge vessapaperia sinne väliin niin ei erotu se vako.
1. Taitaa olla liian pienet housut.
2. Paita, joka loppuu kamelinvarpaan alapuolelle. Mielenkiinnosta kysyn että mitä yläosaa käytät trikoiden kanssa kun paidan ei tarvitse edes olla kovin pitkä että peittää ko. alueen?
Vierailija kirjoitti:
Osta kokoa isommat trikoot.
Tossa linkissä sanotaan, että osta housut jotka on tukevaa trikoota ja joissa on leveä vyötärönauha, ettei niitä housuja tarvitse kiskoa koko ajan ylös. Jotkut housut ovat vaan matalampia ja niitä ei ole tarkoituskaan kiskoa napaan asti.
Vierailija kirjoitti:
1. Taitaa olla liian pienet housut.
2. Paita, joka loppuu kamelinvarpaan alapuolelle. Mielenkiinnosta kysyn että mitä yläosaa käytät trikoiden kanssa kun paidan ei tarvitse edes olla kovin pitkä että peittää ko. alueen?
Voihan urheillessa käyttää myös lyhyttä toppia. Ei siinä paitaa tarvitse ollenkaan. -eri
leikkaa pala pahvia ja muotoile se sopivasti. se sitten pikkareiden ja trikoiden väliin.
Mikä ihmeen pakko sitä on käyttää trikoita, jos ne eivät yhtään sovi? Asetella nyt poikittain jotain apuvälineitä pimpin päälle :D
Miten olisi ihan muut urheiluvaatteet? Kummasti pärjättiin vielä pari vuosikymmentä sitten. Karsea katsoa kun lyhytjalkaiset selluliittipersukset eivät jätä mitään arvailun varaan.
Ja tämä kamelinvarvas... onneksi lenkkipoluilla voi jossain puskassa oksentaa melko huomaamattomasti.
Trikoot vain hyväkroppaisille!
Hyvänen aika tätä nykymuotia, jos pitää alapään anatomiaakin miettiä/esitellä vaatteiden läpi. Kasvakaa aikuiseksi ja pitäkää häpyhuulet yksityisenä paikkana, opettakaa tää myös tyttärillenne. Olen sanaton.
laita trikoiden päälle shortsit tai kevyt hame!
Minä käytän aina urheillessa ja muutenkin pikkuhousunsuojaa se myös kätevästi peittää kamelinvarpaan trikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pakko sitä on käyttää trikoita, jos ne eivät yhtään sovi? Asetella nyt poikittain jotain apuvälineitä pimpin päälle :D
Miten olisi ihan muut urheiluvaatteet? Kummasti pärjättiin vielä pari vuosikymmentä sitten. Karsea katsoa kun lyhytjalkaiset selluliittipersukset eivät jätä mitään arvailun varaan.
Ja tämä kamelinvarvas... onneksi lenkkipoluilla voi jossain puskassa oksentaa melko huomaamattomasti.
Trikoot vain hyväkroppaisille!
Ai jos näkyy pimppi läpi niin on huonokroppainen?
Minun ratkaisuni tähän on se, että ostan vain todella napakkaa trikoota olevia housuja, eikä saa olla yhtään liian löysät. Sellaiset ohuempaa trikoota olevat saattavat paljastaa liikaa... Tummat kuviolliset parhaat. Vaaleat paljastavat liikaa.
Miettiikö miehet, näkyykö persvako pieruverkkareiden alta? Miettiikö miehet, saako paljas yläkroppa näkyä huoltoaseman terassilla?
Eivät.
Miksi naiset edelleen miettivät tällaisia asioita? Tosissaanko tässä keskustellaan, että pitääkö vaatteiden alle laittaa jotain suojia, ettei vain vartalon muodot näy?
Surullista.
Jätän trikoot narikkaan ja kuljen varvas paljaana.
Tästä ketjusta tulee väistämättä sellainen olo, että mitä minä just luin... :D Ja ei, mulla ei ole kamelinvarvasongelmaa. Ostan oikean kokoiset trikoot.
Mullakaan ei ole ongelmaa, koska käytän alushousuja. En stringejä, en pitsipöksyjä, vaan ihan normaaleja hengittäviä puuvillahousuja.
Kamelilla ei ole varpaita vaan sorkat. Se on sorkkaeläin kuten sika esimerkiksi.