Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieraat lähtivät, lopultakin

Vierailija
01.07.2018 |

Nyt sitten siivoamista. Se taas tästäkin viikonlopusta. Oletin että olisivat tänään aikaisin lähteneet, mutta söivätkin myöhäisen, pitkän aamiaisen. Perjantai-illasta asti roikkuivat passattavina.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö jalat eellä?

Vierailija
2/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten siivoamista. Se taas tästäkin viikonlopusta. Oletin että olisivat tänään aikaisin lähteneet, mutta söivätkin myöhäisen, pitkän aamiaisen. Perjantai-illasta asti roikkuivat passattavina.

Kannattaako vieraita kutsua, jos sitten täytyy takanapäin valittaa?

Vierailija
4/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on syy siihen, etten vieraile kenenkään kotona. Niin yleistä tuo valittaminen.

Vierailija
5/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako vieraita kutsua, jos sitten täytyy takanapäin valittaa?

Ei noita tarvinnut kutsua. Ilmoittivat tulevansa. Ovat sukua niin minkäs siinä teet, jos et halua koko sukua kimppuusi paheksumaan.

Vierailija
6/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on syy siihen, etten vieraile kenenkään kotona. Niin yleistä tuo valittaminen.

Ei kai kukaan pahastu, jos käyt kutsuttuna ja viivyt tunnista kuuteen tuntiin.

Vierailija
7/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää itse ravintolassa syömässä aterianne ostatte vain kahvin kanssa jotain sen ajan kun iilimadot on paikalla.

Vierailija
8/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla se on nyt sentään ohi. Minun luokse tulee pitkin kesää "ihan vaivattomia" yöpaikkaloisia.

Vierailija
9/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi tavata jossain muualla. Olen niin paljon kuunnellut vastaavia itkijöitä, vaikka itse kutsuvat. Esim. piti taas ostaa sitä ja tätä tarjottavaksi. Nyt on rahat loppu. Tilipäivä vasta viikon päästä. Kun kysyn, että miksi piti ostaa kallista, niin katsotaan silmät pyöreinä, että mitä tarkoitat, tietenkin piti, eihän tässä mitään köyhiä olla.

Vierailija
10/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää itse ravintolassa syömässä aterianne ostatte vain kahvin kanssa jotain sen ajan kun iilimadot on paikalla.

No meidän sukulaiset odottavat kyllä täysihoitoa aamupaloineen, päivällisineen, iltapaloineen ja vähän joka välissä sitten jotain pientä kun tarjoaa niin näytti maistuvan.

Jos olisivat omia sukulaisia en ottaisi yöksi, mutta miehen sukua en viitsi suututtaa jamiehelle on ihan sama.

Vierailija
11/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne sitten vieraita olleet jos sukulaisia ja voivat kutsua itse itsensä. Perhettä siis.

Vierailija
12/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi tavata jossain muualla. Olen niin paljon kuunnellut vastaavia itkijöitä, vaikka itse kutsuvat. Esim. piti taas ostaa sitä ja tätä tarjottavaksi. Nyt on rahat loppu. Tilipäivä vasta viikon päästä. Kun kysyn, että miksi piti ostaa kallista, niin katsotaan silmät pyöreinä, että mitä tarkoitat, tietenkin piti, eihän tässä mitään köyhiä olla.

Outoja ja hankalia tuttuja sinulla. Mutta kodin ulkopuolella on kyllä viisainta tavata monet tutut.

Vierailija
13/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne sitten vieraita olleet jos sukulaisia ja voivat kutsua itse itsensä. Perhettä siis.

Miehen veljen perhettä en ole tottunut laskemaan omaksi perheeksi. Onhan niillä omakin koti emmekä me voi sinne itseämme kutsua.

Vierailija
14/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viime kesänä ihan kauheita vieraita ja tiedän hyvin tuon tunteen. Passattivat vain, rouva laittoi itseään aina silloin kun minä tein ruokaa ja sitten haukkuivat paikkakunnan kaikki nähtävyydet, joissa heitä käytin. Eipä juuri mitään myönteistä heillä ollut sanottavanaan mistään. En ole kyllä kutsunut ketään kylään enää sen jälkeen. Muuta kuin sellaisrt, joista tiedän, että, miten toimivat ja tarjoavat joskus apuaan. Ei kyläpaikka ole mikään hotelli tai isäntäväki joku matkatoimisto, joiden järjestämän ohjeman voi jälkikäteen arvostella negatiivisella palautteella. Mennään kylään ja ollaan niin kuin jotkut ryhtinattaret linnassaan, ihan uskomattomia voi kuulkaa ollakin ihmiset.

Vierailija
15/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli torstaista eiliseen opiskeluaikojen ystävä kylässä ja huomasin, että minä en kyllä sovi emännäksi. Olen asunut pitkään yksin ja olen tapojeni orja, häiritsee, kun vieraalla on tietysti oma tapansa hoitaa jutut. Jopa se, että kotona oli erilainen tuoksu, kuin normaalisti. Syy on minussa, mitenhän sitä oppisi sosiaalisemnmaksi? Juteltiin että lähtisimme hänen mökilleen muutamaksi päiväksi, koko ajan ajattelin, että apua, en jaksa. Kurjaa minkälainen minusta on vanhemmiten tullut.

Vierailija
16/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehen sukulaisia? Jos nyt jollekin on epäselvää, loisiminen on aina tyylitöntä. Jos ei halua ketään kotiinsa, sitä ei tarvi edes perustella.

Vierailija
17/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehen sukulaisia? Jos nyt jollekin on epäselvää, loisiminen on aina tyylitöntä. Jos ei halua ketään kotiinsa, sitä ei tarvi edes perustella.

Mutta silloin menee kyllä helposti välit. En ole ap, mutta eikös jossain viestissä ollut, että miehen sukulaisista oli kyse?