Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä takaisin!

Vierailija
01.07.2018 |

Olin todella ihanan pojan kanssa yhdessä meillä oli neljä ensimmäistä kuukautta ihanaa yhdessä poika pelaa jääkiekkoa ja muutti eri kaupunkiin asumaan sen takia itse jäin nykyiselle paikkakunnalle mutta olin/olen muuttamassa (siis nykyisen) eksän perässä oltiin yhdessä reilu puoli vuotta ja kiinnyin ja rakastuin poikaan erittäin paljon poika jätti minut 3 viikkoa sitten ei kertonut kunnon syytä sanoi että muka riidellään liikaa ja ei ole aikaa nyt jälkeenpäin sanoo syyksi että ei halua olla suhteessa kenenkään kanssa haluaisin kovasti pojan takaisin ja hän sanookin että vielä välittää minusta mutta mokasin ja menin raivostuneena haukkumaan häntä noin viikko sitten ja muistuttaa asiasta kokoajan olen nyt kaikin keinoin 3 viikkoa koittanut saada häntä takaisin mutta hän sanoo vain en tiedä ja jos ehdotan vaikka että kesän jälkeen palataan yhteen sanoo ei tiedä mutta tällä hetkellä ei halua ketään enkä siis ole kuullut oikeaa syytä kunnolla miksi jätti itse rakastan poikaa erittäin paljon edelleen ja uskon että saataisiin tämä vielä toimimaan joten mitä ihmettä minun pitäisi tehdä että saisin hänet takaisin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi