Maailman kaunein nainen?
Kuka on maailman kaunein nainen? Perustele.
Aloitan: Prinsessa Diana. Elegantti, hienostunut, siro.
Kommentit (48)
Minusta Kate Winslet. Ikääntyy kauniisti, normaalivartaloinen, klassisen kaunis.
Marilyn Monroe. Kuoli ennen kuin kerkisi tulla rumaksi.
Varmaan joku candice swanepoel, aishwarya rai ja tietenki mä itse.
ja Penelope Cruz, cheryl cole.... Ja normi elämästä tiiän viel kauniimpia. :D
Cheryl Cole on noista varmaan kaunein. :D
Vaikea sanoa. Varmaan hän kävelee tuolla jossain aika lailla meikittömänä eikä päädy koskaan lehtien sivuille. Eli elävässä elämässä tulee järestään vastaan paljon kauniimpia ja viehätttävämpiä naisia kuin mediassa konsanaan.
Ja sitte erikseen kaikki platinablondi-naiset. Se tekee naisesta nii naisellisen xD siis ei kaikki mutta esim. https://www.google.com/search?client=firefox-b&biw=1536&bih=710&tbm=isc…:
Kaikki transnaiset, joilla pullottaa pikkuhousuissa. Muah! <3
Ei ainakaan kukaan niistä tieteellisten mittareiden mukaan kauniista.
Hedy Lamarr oli joissain kuvissa ihmeellinen. Ja ihmeellinen muutenkin. Kaunein olisi siis joku Hedyn tyyppinen nainen, mutta ehostusta saisi olla vähemmän.
http://3.bp.blogspot.com/-4al5D8CZWB0/T3iHiwF109I/AAAAAAAAF7A/-kGod98FU…
Yks Johanna. On hiton hyvän näköinen.
Michelle Pfeiffer, ylivoimaisesti.
frrorfkrlörgkrop kirjoitti:
Cheryl Cole on noista varmaan kaunein. :D
Eka tässä ketjussa joka edes vähän sinnepäin. Tosin aika vahva meikki perustana, ties miltä näyttää ilman sitä.
En ole nähnyt vielä yhtä kaunista naista kuin eräs brittiläinen suklaapuodin myyjämies, häkellyin aivan kun oli niin kaunis (ei mikään ladyboy vaan ihan nuori mies). Näytti ihan photoshopatulta Disney-prinssiltä.
Eva Green. Hän ei ehkä ole klassisen kaunis, mutta minua onkin aina vetänyt puoleensa hieman erikoisemmat piirteet. Evan silmissä on syvyyttä ja seksikkyyttä ja iho on kauniin vaalea. Evassa on särmää ja mystisyyttä. Ihailen!
N24
Vierailija kirjoitti:
Eva Green. Hän ei ehkä ole klassisen kaunis, mutta minua onkin aina vetänyt puoleensa hieman erikoisemmat piirteet. Evan silmissä on syvyyttä ja seksikkyyttä ja iho on kauniin vaalea. Evassa on särmää ja mystisyyttä. Ihailen!
N24
Jep! Eva on ylivoimaisesti kuumin nykynäyttelijä.
m38
Kiira Korpi n 10 vuotta sitten. Kropassakin oli muotoja, ihannevartalo täydellisten kasvojen lisäksi.
No ei todellakan ollut siro.