Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te aspergerit juhlitte/rentoudutte

Vierailija
01.07.2018 |

Nytkin on ollut viikonloppu niin teittekö tuota? Yksin/seurassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla.

Vierailija
2/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli. Rentoudun kotona, luen, palstailen tai ratkon ristikoita. Tv.stä seuraan urheilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juhli. Rentoudun kotona, luen, palstailen tai ratkon ristikoita. Tv.stä seuraan urheilua.

Haluaisitko juhlia?

Vierailija
4/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Haluaisin olla perheeni kanssa, mutta minulla ei ole perhettä.

Vierailija
5/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko juhlia?

Olisiko mulla kavereita?

Vierailija
6/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan juhli. Jouluna ainoastaan käyn sisarusteni kanssa vanhempien luona. Silloin pukeudun paremmin ja päivä tuntuu erilaiselta. Vain oma perhe on läsnä, ei isoa joukkoa.

Muut juhlat menee lähes huomaamatta. Lapsen vuoksi on vappuna serpentiiniä ja synttärinä kakkua ja jotain ohjelmaa, mutta juhannukset ja muut pilipalijuhlat ovat vain päivä muiden joukossa. Omia synttäreitä vietin viimeksi 18 vuotta sitten ulkomailla yhden työkaverin kanssa. Siinäpä ne. Häitäkään ei ole ollut ja se on helpotus.

Vierailija
7/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän saunan, juon lasin viiniä, luen historiaa ja syön suklaapatukan. Hurjaa. Tämä mulla sekä rentoutus että juhlinta. Joskus saatan oikein villiksi ryhtyessäni käydä museossa ja kahvilassa "juhlimassa", yleensä yksin. Tai jossain vieraassa paikassa kävelyllä esim. vanhassa puistossa tai rannalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi