Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse facebook-tiliini!

Vierailija
01.07.2018 |

Tililläni on kuulemma havaittu odottamatonta toimintaa. Vaatii nyt profiilikuvaa, josta tunnistaisi kasvoni. Mutta kun en ollut ehtinyt laittaa profiilikuvaa, kun en omaa kasvokuvaani edes aikonut laittaa!

Liityin sinne pitkän painostuksen jälkeen muutama päivä sitten harrastusten takia ja poistelin kaikki kaveriehdotukset, kun ihan summassa nakkeli mulle outoja tyyppejä ja se häirtsi. En ollut edes ehtinyt pyytää yhtään kaveria. Ilmeisesti tuo poistelu oli liikaa. Laitoin myös aika tiukat yksityisyysasetukset, niin ettei minusta saa juuri mitään irti.

Mutta mitäs mä nyt teen? Tili kun on vielä nimellä Etunimi "Maija K." Sukunimi "Marjatta" Vaikka "Maija" on etunimeni, K. toisen nimeni alkukirjain ja "Marjatta" kolmas nimeni. Oli tarkoitus, että ihan vain lähimmät tietävät kuka olen ja joukkueeni. Mulla on ollut vähän ongelmaa, kun mua on stalkattu, joten on pitänyt pitää aika matalaa profiilia somessa. Tää Facebookkiin siirtyminen teki elämästä ongelmallista, kun oltiin sähköpostilistalla, oli paljon helpompaa. Ehkä lopetan koko harrastuksen sitten.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi