Taksi-sekoilu alkaa huomenna.
Hyvästi luotettava, helppo ja turvallinen suomalainen taksi.
Tervetuloa epämääräiset yrittäjät, huijarit ja sekasotkut. Nyt alkaa basaarimainen tinkaaminen ja kilpailu taksijonoissa.
Kommentit (31)
Jep. Mietin just,että kun synnytys käynnistynee lähiaikoina, niin onpa kiva käydä hintaneuvottelut siinä supistusten ohella..
Ei taida uskalla enää taksia käyttää.
Mua kiinnostaa, mikä välittäjä pitää leivissään vain ammattitaitoisia kuskeja jotka ajaa hyvällä autolla.
Suurissa kaupungeissa isot taksifirmat tulevat kyllä jylläämään.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa, mikä välittäjä pitää leivissään vain ammattitaitoisia kuskeja jotka ajaa hyvällä autolla.
Ainakin Taksi Helsinki ja Lähitaksi.
Koko asiasta puhutaan ikään kuin matkustajaa ei kiinnostaisi muu kuin hinta.
Miksi %€&&leessä kaikesta pitää tehdä niin monimutkaista?
Vierailija kirjoitti:
Uber.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uber.
reps :D
Helsinki-Vantaalle ei pääse huonot autot ollenkaan. Finavia kontrolloi autojen laatua. En tiedä miten tämä on lainsäädännön mukaan edes mahdollista, mutta näin on kuitenkin käytännössä. Jokaisen taksin pitää saada se turvalätkä autoonsa siellä ja vanhat autot ei sitä saa.
Hih..Trump kyyditetään lentokentältä mopoautolla hotellille. 😛
Vilkaisin lähitaksin ehtoja.
Sen hinnat ainakin nousee.
Päivitin Valopilkun.
No, jatketaan ketjua, kun sähellys alkaa.
Onko valtakunnallista taksinumeroa enää olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Hih..Trump kyyditetään lentokentältä mopoautolla hotellille. 😛
Et kai tosissasi Luule valtionjohtajien tyytyvän rahvaan takseihin?
Vitsinäkin typerä.
Pitääkö tässä alkaa nauhoittamaan keskustelu, jonka käy kuskin kanssa hinnasta. Ilmeisesti.
Hyvä, että saadaa alalle tervettä kilpailua ja pöyhittyä vanhat jähmeät rakenteet kuntoon! Uutta autokantaa, uusia kuskeja ja halvempia hintoja. Kilpailu tekee alalle hyvää.
Asun vaasassa, enkä ole löytänyt mistään mitään tietoa, miten täälä taksit toimivat huomisesta lähtien. Taksivaasan sivuilta löytyy hinnasto, joka on päivitetty vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että saadaa alalle tervettä kilpailua ja pöyhittyä vanhat jähmeät rakenteet kuntoon! Uutta autokantaa, uusia kuskeja ja halvempia hintoja. Kilpailu tekee alalle hyvää.
Suomalaiset pienyrittäjät lopettavat ja ulkomallalsiet suuremmat firmat tulee tilalle. Tätäkö se hyvä kilpailu nyt oli?
Mun mä niinkun soitan jos tartten taxin?
Vierailija kirjoitti:
*mihin?
Lataa muutama eri mobiiliappi ja vertaile hintoja.
up