Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle vuosi naimissa ja kaikki pielessä

Vierailija
30.06.2018 |

Mies juo kirkkaita ja on kännissä kaikki vapaa-ajat joka päivä ja aamuisin krapulassa. Kaupassa käydään pikaisesti ja ostetaan vain pakolliset koska miehellä on kiire Alkon kautta kotiin tai baariin. Kotitöihin en saa apua enkä saa kyytiä esimerkiksi lääkäriin tms.

Seksiä enää kerran viikossa ja sillonkin vain minun aloitteesta. Oon turhautunut ja kyllästynyt kerjäämään huomiota.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isovanhemmilla oli piilopullo. Viinan hajua peiteltiin Sisu-pastilleilla. Mun isä pilkkasi isovanhempiani salajuomisesta. No, isä on ihan samanlainen salajuoja. Äiti joi jo itsensä hengiltä ja isä vannoi äidin kuoleman jälkeen, että ei enää ikinä juo. Sitä lupausta kesti ehkä päivän, sen jälkeen on taas piilopullolla juostu. Kurkkupastilleilla yrittää peittää viinan lemun. Meidän pitäisi yhdessä yrittää hoitaa isän taloa, koska puolet siitä kuuluu nyt lapsille, mutta mua ällöttää käydä siellä, koska isä yrittää juoda salaa. Ihan kuin me ei haistettaisi pastilleista huolimatta, että hän on nauttinut muutakin kuin vettä. Puhe sammaltaa ja isä muuttuu humalassa apaattiseksi valittajaksi. Tekisi mieli sanoa sille siitä juomisesta, mutta sille ei voi sanoa mitään, koska se raivostuu ihan silmittömästi. Jos sanoisin siitä, musta tehtäisiin taas syyllinen ja kaikki olisi minun vika.

Vierailija
22/26 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen tarina tällä kertaa. Vähän taas menee yli, mutta koska se ilmeisesti uppoaa hyvin lukijoihin, niin antaa mennä vain!

Kuin suoraan omasta menneisyydestäni. Ja kuinka moni onkaan tällaisessa tilanteessa yrittäen epätoivoisesti  salata maanpäällisen helvetin suojellen alkoholistia? Maine ja mahdollinen mammona ovat sen verran tärkeitä. Useilla esim. vanhemmat sulkisivat rahahanat, jos vävy/miniä paljastuisi  viinaan törsääväksi kuspiäksi.

Ja hyvä, jos joku tällaisen provon tekee, vastaukset auttavat ja kannustavat oikeasti alkoholismin varjossa eläviä. Täällä kun jutuista päätellen hyörii iso liuta lapsellisia teinejä, joiden päät on lipevän alkoholistin pienessä nousussa todella helppoa verbaliikallaan höynäyttää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti on alkoholisti vaikka ei joisi tippaakaan viinaa. Siellä se kytee pinnan alla odottamassa sopivaa hetkeä. Näinhän se usein menee. Järki sanoo alkoholistille, ettei kannata. Kuitenkin se repsahdus sitten aikanaan sattuu ja sitten se on menoa taas. Ei sitä pysty alkoholisti järjen äänellä itseään saamaan aisoihin. Viina vie.

Eikä tämä ole edes miesten yksinoikeus. Monella naisella on ihan samoja ongelmia. Naiset on vaan vielä entistä parempia piilottamaan ongelmansa. Päällisin puolin kaikki on onnellista ja elämä kunnossa. Oikeasti kaikki on pielessä.

Vierailija
24/26 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök, miten tommosen kanssa pystyy harrastaamaan YHTÄÄN seksiä?

Vierailija
25/26 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoni mies. Viilasi sinua linssiin koko seurustelun ajan olemalla juomatta sinun seurassa. Mutta oletko varma, ettei ryypiskellyt silloin, kun sinua ei ollut mailla halmeilla? Jos siemen ei ole vielä ehtinyt itää, niin kerää kimpsusi ja kampsusi sukkelaan ja poistu takavasemmalle. Usko hyvällä, että vaikka miten yrittäisit, et pysty raitistamaan miestäsi, jos siltä itseltään tahto puuttuu. Pelasta edes itsesi!

Vierailija
26/26 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauankos sitä seurusteltiin ennen naimisiin menoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi