Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä rippilahjaksi? Rahaa, paljonko?

Vierailija
30.06.2018 |

Mikä on mielestäsi sopivaa summa rippilahjaksi? Tai minkä arvoinen lahja? Kyseessä lähisukulaisen lapsi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-100e

Vierailija
2/11 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien tulojen mukaan tietysti. Itse annan 50 euroa tai rippiristin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50e sukulaislapselle

Vierailija
4/11 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sai 50-100 euroa lähisukulaisilta. Ja hämmästeli kovasti miksi niin paljon. Toki oli ilahtanut. Mutta hämmästänyt.

Vierailija
5/11 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota 50 olin ajatellut ( tällä kertaa en meinannut kysyä toiveita) antaa. Kävi nimittäin viimeksi näin; meillä oli juhlat samana kesänä lähisukulaisten kanssa. Sovittiin että ostetaan ristit. Lapseni valitsi mieleisensä ristin joka maksoi reilut 40 e, en enää muista oliko lähempänä 50. Kysyin kälyltäni onko hinta ok, oli. Tuli sitten melkoisena yllätyksenä että heille ostin lähes kolme kertaa kalliimman ristin...

Vierailija
6/11 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota 50 olin ajatellut ( tällä kertaa en meinannut kysyä toiveita) antaa. Kävi nimittäin viimeksi näin; meillä oli juhlat samana kesänä lähisukulaisten kanssa. Sovittiin että ostetaan ristit. Lapseni valitsi mieleisensä ristin joka maksoi reilut 40 e, en enää muista oliko lähempänä 50. Kysyin kälyltäni onko hinta ok, oli. Tuli sitten melkoisena yllätyksenä että heille ostin lähes kolme kertaa kalliimman ristin...

Miten ihmeessä sinulle tuli yllätyksenä ostamasi ristin hinta? Kyllä se myyjä sen takuuvarmasti sinulle sanoi, jos älysit kysyä.

Vierailija
7/11 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mummi. Mikä on sopiva summa rippilajaksi lapsenlapselle?

Vierailija
8/11 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sinulle tuli yllätyksenä ostamasi ristin hinta? Kyllä se myyjä sen takuuvarmasti sinulle sanoi, jos älysit kysyä.

Yllätyksenä, koska sovittiin että nuoret voivat itse vaikuttaa siihen minkä tyylisen ristin haluaisi. Myös äiti oli kaupassa mukana. Kun me olimme meidän lapselle katsomassa ristiä soitin kaupasta että tämä olisi mieleinen ja maksaa n 50 e. Hinta oli heille ok ja samalla puhuttiin että suunnilleen sitten samaa hintaluokka. Heidän ristin kävin lunastamassa sitten kun oli kaiverrettu. Hinta selvisi silloin...

Vierailija
9/11 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyksenä, koska sovittiin että nuoret voivat itse vaikuttaa siihen minkä tyylisen ristin haluaisi. Myös äiti oli kaupassa mukana. Kun me olimme meidän lapselle katsomassa ristiä soitin kaupasta että tämä olisi mieleinen ja maksaa n 50 e. Hinta oli heille ok ja samalla puhuttiin että suunnilleen sitten samaa hintaluokka. Heidän ristin kävin lunastamassa sitten kun oli kaiverrettu. Hinta selvisi silloin...

Nyt siis juhlat samassa perheessä, ajattelin jos en toiveita kyselisi ollenkaan...

Vierailija
10/11 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/11 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien tulojen mukaan tietysti. Itse annan 50 euroa tai rippiristin.

Vain kummin kuuluu antaa rippiristi. Ei muille. Toki voi sen vanhemmatkin antaa joten kannattaa kuulostella kuka antaa.