Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia te asperger-miehet haluatte parisuhteen neutotyypillisen naisen kanssa?

Vierailija
29.06.2018 |

Seksin takia? Vaiko kodinhoidon takia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerin keksijä Hans Asperger oli natsi, joka harjoitti eugeniikka ym. julmia kokeita.

Vierailija
22/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei haluaisi? Parisuhteeseen molemmat osapuolet tuovat hyvät ja huonot puolensa. Nentti ja asperger voi täydentää toisiaan oikein hyvin, ei tarvita kuin vähän avarakatseisuutta ja sopeutumishalua molemmilta.

t: as-nainen joka 1)on olemassa 2)meikkaa ja pukeutuu kauniisti ja 3)on pitkässä parisuhteessa neurotyypillisin miehen kanssa, mies tyytyväisen oloinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat suhteeseen naisen kanssa ja naiset miehen kanssa.

Näin keskimäärin.

Toki on pienempi määrä homoja ja aseksuaaleja jne.

Tuossa jo mainitsikin yksi kommentoija, että as on vain yksi ominaisuus ja vastaan tulevista kumppanikandidaateista sellwinen on harvalla jos kenelläkään.

Useimmat saavat diagnoosin tai tulevat tietoisiksi muuten autistisista ominaisuuksistaan vasta myöhemmällä iällä, esim. kun lapsissa todetaan autismia.

Vierailija
24/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni muuten vaimoni on kaunis ilman meikkiäkin.

Pyöreähköt, ystävälliset kasvot, pitkät hiukset ja naisellisen muotoinen vartalo.

Siinä tekijät, jotka tekevät mielestäni naisesta haluttavan fyysisesti.

Vierailija
25/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

As-naisiin tutustuminen on epätodennäköisempää kuin neurotyypillisiin. Mä olen As-mies, ja suvussa on tästä pitkä historia. Esim. isäni tuntuu tykkäävän naisista, jotka on aika perinteisiä emäntiä. Joillakin menee siihen lopulta hermo, kun isän hommat on lähinnä hänen omia projekteja. Ne on kyllä mielenkiintoisia ja mäkin olen niissä usein mukana. Sellainen vaimon rooli tuossa vaatii aika neurotyypillistä päätä ja emännöimisestä nauttimista.

Mä en etsi samaa, enkä kyllä ole edes hetero, vaikka olen myös naisiin päin. Olen ollut neurotyypillisten kanssa, koska mulle sosiaalisuus on vaikeaa, ellei toinen tule vastaan. Olen kyllä puhelias, enkä ole ujo, mikä on as-ihmisille harvinaista. Ja koitan jatkuvasti oppia lisää ihmisistä ja sosiaalisuudesta. Itse olen käynyt läpi paljon ja omalla työlläni päässyt yli mahdottomistakin ongelmista. Kärsivällisyyteni ei tavallaan riitä siihen, että joku ei edes halua olla toimintakykyisempi. Kun mäkin voisin auttaa. Olen kasvosokea ja opettelin ilmeet kirjasta. Olen tehnyt paljon työtä.

Tutustun vaan helpommin neurotyypillisiin.

Vierailija
26/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko Asperger-miehet luotettavia parisuhteessa?

Lähtökohtaisesti kyllä. Mahdollisesti liiankin. Äärimmäinen lojaalius ei ole kuitenkaan aina hyvä asia.

Vierailija
27/27 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa sen jonka saa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi