Moi, mitä kuuluu?
Kommentit (16)
Ihan hyvää, kävin ostaa hirveesti herkkuja perjantai-illan leffaa varten, rentoudutaan tämä vkl kotona miehen kanssa. Koirakin saa possunkorvan :)
Ihan mitäs tässää, kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitäs tässää, kiitos kysymästä.
Juuri tuollaista vastausta en halua kun tinderissä kysyn naiselta mitä kuuluu.
Huonoa kuuluu mullekin.Ei oo mitään tekemistä, tai olis mut ei huvita. Pitäs ottaa itseään niskasta kii.
Huonooo! Venailen tässä hoitoon pääsyä
Tekisi mieli juopotella mutta keho ei siedä alkoholia. Olen asiasta lääkärillekin valittanut, mutta se nauroi ja sanoi, että mun vaivani suojelee mua alkoholismilta.
Eikö lääkärin homma ole saada ihminen terveeksi?
Mietin itsemurhaa, kun mun elämä on niin pilattu.
Jos teillä oli lapsena kirjekavereita, oliko teidänkin kirjeiden alut ikuisia "moi, mitä kuuluu, mulle hyvää" - jatkumoita?
Väsyttää! Raskas työviikko takana ja huomenna vielä pitäisi jaksaa. Onneksi aurinko paistaa nyt illalla, piristää vähän. Töissäkin koko viikon tehnyt pikkumokia ja pari ihanaa työkaveria ilmoitti lopettavansa, muuttavat kauas, melkein itketti. Kesälomaan vielä pari kuukautta aikaa. Pitäis olla jo nukkumassa mutta ei nukuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä oli lapsena kirjekavereita, oliko teidänkin kirjeiden alut ikuisia "moi, mitä kuuluu, mulle hyvää" - jatkumoita?
Onneksi ei ole ollut kirjekavereita. Täälläkin kirjoittelen lähinnä itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Oli joo. Se olikin ihanaa kun sai kirjeitä postissa. T:Ap
Moni paikka kutsuu, minnekään mä kuulu en :-(
Vierailija kirjoitti:
Huonooo! Venailen tässä hoitoon pääsyä
Tsemppiä. Toivottavasti pääset pian. T:Ap
Mikäs tässä, kauniin ja nuoren sinkkunaisen seuraa tekisi mieli. M20
2 viikon loma alkoi 4 tuntia sitten mutta en tunne minkäänlaista iloa siitä koska tiedän että mitään ei ole odotettavissa. Yksin tulee vietettyä koko aika.