Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuohon työkkärin "omaan työnhakusuunnitelmaan" nyt pitää kirjoittaa?

Vierailija
29.06.2018 |

3000 merkkiä tilaa, eli kuinka jäätävä sepustus sinne pitää rustailla?

Itse käyn osa-aikatyössä ja elokuussa alkaa taas vuoden määräaikainen osa-aikasoppari, joten tuntuu ihan pelleilyltä koko homma. Olen myös hakemassa kouluun taas syksyllä, kannattaako se tuohon kirjoittaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sait sen edes tehtäväksi, jos sinulla on 3 kk sisällä tiedossa muutos eli se töihinmeno.

Vai saitko suunnitelman tehtäväksi työkkäristä, et ilmoittautumisen yhteydessä.

Vierailija
2/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn osa-aikatöissä, määräaikainen työ alkaa elokuussa, haen syksyllä opiskelemaan. Nyt etsin kokoaikatyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimm näin: osa-aikatyö ja x tuntimäärä / kuukausi. Suunnitelmissa syksyllä hakea x- koulutukseen.

Vierailija
4/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sait sen edes tehtäväksi, jos sinulla on 3 kk sisällä tiedossa muutos eli se töihinmeno.

Työkkäristä. Siis olen ollut koko vuoden osa-aikatöissä, nyt tämän heinäkuun olen työttömänä ja elokuussa jatkuu työt. Ja nyt tuli käsky ekaa kertaa tehdä tälläinen suunnitelma, siis tuli vain nettipostiin tieto, ei mitään sen kummempia ohjeita. 

Kirjoitan että aloitan elokuussa työt, haen aktiivisesti ja omatoimisesti kokoaikatyötä ja haen opiskelemaan korkeakouluun? Niinkö? :,D

Vierailija
5/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkkäristä. Siis olen ollut koko vuoden osa-aikatöissä, nyt tämän heinäkuun olen työttömänä ja elokuussa jatkuu työt. Ja nyt tuli käsky ekaa kertaa tehdä tälläinen suunnitelma, siis tuli vain nettipostiin tieto, ei mitään sen kummempia ohjeita. 

Kirjoitan että aloitan elokuussa työt, haen aktiivisesti ja omatoimisesti kokoaikatyötä ja haen opiskelemaan korkeakouluun? Niinkö? :,D

Kyllä, juuri noin.

Vierailija
6/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa. Kun ilmoitit, että olet työtön eli edellinen työpesti päättyi ja 3 kk sisään on tiedossa muutos eli töihinmeno,niin ei olisi pitänyt tulla koko suunnitelmaa tehtäväksi.

Suunnitelmassa sun pitää valita tehtäviä listalta, muista laittaa kaikkiin sama määräaika! Jos teet ne ennen määräaikaa, niin sillä ei ole väliä, mutta jos laitat eri päiviä ja unohdat merkitä tehdyksi, niin tulee ongelmia.

Vierailija
7/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa. Kun ilmoitit, että olet työtön eli edellinen työpesti päättyi ja 3 kk sisään on tiedossa muutos eli töihinmeno,niin ei olisi pitänyt tulla koko suunnitelmaa tehtäväksi.

Suunnitelmassa sun pitää valita tehtäviä listalta, muista laittaa kaikkiin sama määräaika! Jos teet ne ennen määräaikaa, niin sillä ei ole väliä, mutta jos laitat eri päiviä ja unohdat merkitä tehdyksi, niin tulee ongelmia.

Ai siinä on vielä semmonenkin.... voi hyvää päivää. 

Vierailija
8/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden orjafirmojen kanssa täytyy olla varovainen. Ei koskaan ilmoittaa mitään etukäteen , työtarjouksiin vastattava viimeisimpänä päivänä. Jos pääset töihin, ilmoita siitä päivää ennen. Nämä ovat karenssiautomaatteja, täytyy osata toimia tämän orjafirman kanssa.