Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään tietää odottavani esikoistani

Vierailija
29.06.2018 |

Olen niin onnellinen. :) Niin ja olen 22v ja mies sekä tulevan lapsen isä 36v, kun sitä kuitenkin joku kysyy.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat että mies haluaa sinusta vain seksiä, olet pelkkä leikkikalu? Ei se muuten pikkutytön kanssa olisi. 

Vierailija
2/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee nyt varmaan järkytyksenä, mutta sulla on dementia. Postaat tämän saman aloituksen tänne muutaman viikon välein, huvittavaa otsikkoa ("sain tietää odottavani esikoistani") myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! <3

Vierailija
4/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa

Vierailija
5/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita heti isäehdokkaalle viestiä, että "kyllä kulta, tehdään vaan abortti kun et haluakaan lasta."

Vierailija
6/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Vierailija
7/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! 💚

Vierailija
8/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kasvat aikuiseksi ymmärrät millainen perverssi mies on kun sekaantuu noin nuoreen. 

Vierailija
9/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetin paha olla taas on joillakin ihmisillä? Ei voi käsittää, kun toinen onnessaan ilmoittaa hyvän uutisen niin jo saatana röllipeikot kaivautuu kivien alta v#ttuilemaan! 😡

Vierailija
10/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetin paha olla taas on joillakin ihmisillä? Ei voi käsittää, kun toinen onnessaan ilmoittaa hyvän uutisen niin jo saatana röllipeikot kaivautuu kivien alta v#ttuilemaan! 😡

tai miten vähän ihmisillä on lukutaitoa. Kuka oikeasti kertoo oman ikänsä/painonsa/pituutensa/miehensä tulot siinä vaiheessa, kun iloitsee toivotusta raskaudesta. Eipä kukaan muu kuin trolli trolleloinen.

Vierailija
11/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!

Vierailija
12/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin

Vierailija
13/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ensin ja 9kk saikku edessä veikkaan?

Vierailija
14/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai miten vähän ihmisillä on lukutaitoa. Kuka oikeasti kertoo oman ikänsä/painonsa/pituutensa/miehensä tulot siinä vaiheessa, kun iloitsee toivotusta raskaudesta. Eipä kukaan muu kuin trolli trolleloinen.

Metsään meni! Täällä kerrotaan jopa pippelin pituus (lyhyys), kaikista intiimeimmät asiat. Ainakin minä koen intiimeiksi kuukautiset, tissien isontamiset yms.

Siis ihan helppoa kauraa kertoa ikä/paino/pituus/ukon lompsan paksuus ja sillee.

Vierailija
15/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin onnellinen. :) Niin ja olen 22v ja mies sekä tulevan lapsen isä 36v, kun sitä kuitenkin joku kysyy.

Miksi kysyisi? Paitsi ikäprovossa

Huono

Vierailija
16/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
17/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kehtaa tehdä tuon saman aloituksen kerta toisensa jälkeen? Ei voi olla kaikki muumit kanootissa. Millään tavalla.

Vierailija
18/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Elämäsi ja nuoruutesi on pilalla. Ei noin nuorena kuulu tehdä lapsia jonkun vanhan äijän kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi