Onko 170cm/60kg mies mielestäsi poikkeavan pieni?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185cm/85kg kirjoitti:
Ei ole omituinen tai poikkeavan pieni, mutta pienehkö kyllä.
Laita vähän lihaa poika sun luiden ympärille.
T: 178cm 89kg 45cm hauis
Harvoinpa voi mies noin vähillä merkeillä luoda noin voimakkaan turn off -vaikutelman.
-Nainen.
Mua ei kiinnosta sun käännökset. Jos nuolen sun pillaa niin menet kuuman kosteaksi hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185cm/85kg kirjoitti:
Ei ole omituinen tai poikkeavan pieni, mutta pienehkö kyllä.
Laita vähän lihaa poika sun luiden ympärille.
T: 178cm 89kg 45cm hauis
Harvoinpa voi mies noin vähillä merkeillä luoda noin voimakkaan turn off -vaikutelman.
-Nainen.
Mua ei kiinnosta sun käännökset. Jos nuolen sun pillaa niin menet kuuman kosteaksi hetkessä.
En tiedä, mikä pilla on, mutta jos nuolet mitään, niin raastuvassa tavataan.
Pikkumies jolla luultavasti pikkuinen pipuli!
Vierailija kirjoitti:
Pikkumies jolla luultavasti pikkuinen pipuli!
Stereotypia tosin on, että lyhyillä usein iso ja pieni rasvaprosentti vielä korostaa kokoa. Mutta sinähän toki tunnet penikset.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi aivan todella pieni. Oon lähes samanpitunen ja painan saman verran.. ja oon 18-vuotias nainen.
Eli tosin sanoen olet sitä mieltä, että mieheltä voi aina odottaa enemmän ja naiselta vähemmän?
Tässä videolla on 60 kiloinen pikku-ukko. Kyllä snagarijonossa nauraisivat tuolle.
Riippuu kahdesta seikasta: yläpäästä ja alapäästä. Luonne, käytös, älykkyys j.n.e. Sekä alapäässä miehen kalut. Onko ainakin suht. Raitis. Mikä ammatti. Mieheni on 167 ja itse olen 161, noin 50-kiloinen. Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW:n ratin takana noista hukkapätkistä tulee mahtavia suurmiehiä.
Joojoo.. olen 178cm 89kg mies 45cm hauikset. Ei näy kuin puolet päästäni M3 sivuikkunasta kun ajan vasen käsi ratin päällä, niin iso on hauis. Todennäköisesti pystyisin nostamaan sinut pääni päälle ja heittämään lepikkoon kuin räsynuken.
😂😂😂😂😂😂
on tosi lyhyt. Mulla on murrosikäiset pojatkin jo 178 cm ja 186 cm
no on. Hintelä ja lyhyt, ei jatkoon
Aika kevyt rakenteinen mutta eipä siinä mitään väärää ole.
Riippuu mihin vertaa. Tunnen miehen, joka on just ja just 160cm (minua 162cm naista lyhempi) ja painoa varmaan reilusti yli 100. Hiljaista on hällä sinkkumarkkinoilla ollut...
Onhan toi aivan todella pieni. Oon lähes samanpitunen ja painan saman verran.. ja oon 18-vuotias nainen.