Heräsin siihen kun mua riisutaan alasti ja puetaan uudelleen
Olin sammunut miespuolisen kaverin luokse sohvalle. Heräilin kun mut siirrettiin sohvalta sänkyyn ja alettiin ottaa vaatteita pois. En jaksanut tehdä mitään mutta kun oli alusvaatteet päällä niin sanoin monta kertaa, että haluan pitää omat alusvaatteet ja älä ota niitä pois. Otti silti ja alkoi pukea jotain omaa ylä- ja alaosaa, että mulla olisi "mukavampi olla". Yritin jaksaa herätä, nousin ja otin omat vaatteet, vaihdoin takasin päälle ja lähdin. Mies yritti estellä lähtöä ja sanoi että ei kuullut tai tajunnut, että en halunnut vaatteiden vaihtoa, mistä edelleen ilmaisin erimielisyyteni ja onneksi pääsin lähtemään.
Mitään ei siis oltu sovittu, eikä koskaan olla oltu niin läheisissä väleissä, että tuo olisi luontevaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkonen? Sillä oli jotkut toiset alusvaatteet, joita se sulle kehitteli päälle? Wtf? Miksi miehellä on naisten alusvaatteita kotonaan? Onko siis kyseessä sellainen mies, joka tykkää kuljeskella kotonaan pitsipöksyt ja ritsikat päällään. Ei silti eihän se laitonta ole, mutta... No ihan miten vain :D
En osaa sanoa, miksi sillä sellaiset oli. Kaikenlaisia ihme tyyppejä on oikeasti olemassa. Siis kuulostaa vähän koomiselta, mutta onhan tuo looginen veruke nähdä toinen alasti. Hänen mielestään varmaan mitään koskemattomuutta loukkaavaa ei varsinaisesti tapahtunut, koska yritti muka "auttaa" mua eikä puristellut tai työntänyt mitään minnekään. Muistan kumminkin selkeästi, että sanoin haluavani pitää omat vaatteet, ja "älä ota niitä pois" kun alushousut lähti. Ei ole mahdollisuutta, että ei olisi kuullut tai ymmärtänyt estelyä paitsi tietenkin jos oli itse niin sekaisin, mutta silti on väärin jo riisua toista luvatta. Ap
Laita viesti missä kuvailet lyhyesti tilanteen ja sanot ettei ollut ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yrittikö se laitta sulle jotain nallepyjamaa? Muistan kun omat vanhempani tekiväöt tuon minulle kun oli jo 9, ja kyllä koin itsemääräämisoikeuttani loukanneeksi. Murrosikäni oli jo alkanut.
Joku yläosa, sellainen lyhyt lyhythihainen paita ja pienet yöshortsit tms. Ap
Oliks sillä tyttöystävä kenen vaatteisiin yritti sua vängätä?
Poliisille voit ilmoittaa, ahdistelusta, Toisen vaatteiden riisuminen ilman lupaa ja alastomaksi riisuminen täyttää varmaan jo ihan seksuaalisen ahdistelun kriteerit. Saa selitellä poliisille mitä yritti tehdä. Googlaa sähköinen rikosilmoitus ja poliisi. Ties vaikka olisi raiskannut jos et olisi estellyt, joten on parempi että pääsee poliisin juttusille ennenkuin raiskaa jonkun.
Juo vähemmän ja valitse seurasi paremmin.