Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin siihen kun mua riisutaan alasti ja puetaan uudelleen

Vierailija
29.06.2018 |

Olin sammunut miespuolisen kaverin luokse sohvalle. Heräilin kun mut siirrettiin sohvalta sänkyyn ja alettiin ottaa vaatteita pois. En jaksanut tehdä mitään mutta kun oli alusvaatteet päällä niin sanoin monta kertaa, että haluan pitää omat alusvaatteet ja älä ota niitä pois. Otti silti ja alkoi pukea jotain omaa ylä- ja alaosaa, että mulla olisi "mukavampi olla". Yritin jaksaa herätä, nousin ja otin omat vaatteet, vaihdoin takasin päälle ja lähdin. Mies yritti estellä lähtöä ja sanoi että ei kuullut tai tajunnut, että en halunnut vaatteiden vaihtoa, mistä edelleen ilmaisin erimielisyyteni ja onneksi pääsin lähtemään.
Mitään ei siis oltu sovittu, eikä koskaan olla oltu niin läheisissä väleissä, että tuo olisi luontevaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko ne mukavammat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin aamulla saman aloituksen, mihin alkoi sataa asiattomia viestejä, jotka kaikki ilmoitin asiattomaksi. Ketjuni oli näköjään poistettu, miksiköhän? Eikö ylläpito voi poistaa häiritsevät viestit eikä koko ketjua? Jos ylläpito on tulkinnut aloitukseni provoksi, niin voisi mennä itseensä. Ap

Vierailija
4/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt jo, ettei siellä ole mitään ihmistä lukemassa ketjuja, vaan ketjun sisällön voi kuka tahansa ilmoittaa sopimattomaksi ja robotti poistaa ne, joko yksittäiset kommentit tai koko hoidon.

Vierailija
5/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto... Aloituksen tarkoitus oli siis lähinnä, että mitä tekisitte tilanteessani? Jos todisteita olisi muutakin kuin sana sana vastaan, tekisin ehdottomasti ilmoituksen, mutta paikalla ei ollut muita. Ap

Vierailija
6/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt jo, ettei siellä ole mitään ihmistä lukemassa ketjuja, vaan ketjun sisällön voi kuka tahansa ilmoittaa sopimattomaksi ja robotti poistaa ne, joko yksittäiset kommentit tai koko hoidon.

Mulla ei ollut mitään käsitystä miten systeemi toimii. Kiva tietää. Tuohan on tyhmä systeemi, kun häiriköt saavat pilata ketjun ja jos niistä ilmoittaa niin kaikki poistuu. Ap

Vierailija
7/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto... Aloituksen tarkoitus oli siis lähinnä, että mitä tekisitte tilanteessani? Jos todisteita olisi muutakin kuin sana sana vastaan, tekisin ehdottomasti ilmoituksen, mutta paikalla ei ollut muita. Ap

Laitat sille tekstarin, jossa tivaat syytä käytökseen. Ei välttämättä mene lankaan, mutta noin minä sain aikanaan jallitettua miespuolisen "kaverin", joka oli ahdistellut minua (eli siis esim. piti kiinni ja suuteli väkisin pihalla). Muille väitti, että olen keskinyt kaiken, mutta minulla oli tekstareita joissa selitteli tekoaan sillä että "olin kännissä ja yksinäinen".

Toki kaveriporukan miehet katkaisivat kaikki välit minuun ja asettuivat ahdistelijan puolelle, koska kuulemma minun pitäisi antaa anteeksi :) Ei kannata kertoa ahdistelusta, jos halua säilyttää kaveripiirissäsi kusipäitä, joiden mielestä kaverin ahdistelu on pienempi rikos kuin siitä pahastuminen. 

Vierailija
8/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita unimaailman poliiseille.

Vierailija
9/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat sille tekstarin, jossa tivaat syytä käytökseen. Ei välttämättä mene lankaan, mutta noin minä sain aikanaan jallitettua miespuolisen "kaverin", joka oli ahdistellut minua (eli siis esim. piti kiinni ja suuteli väkisin pihalla). Muille väitti, että olen keskinyt kaiken, mutta minulla oli tekstareita joissa selitteli tekoaan sillä että "olin kännissä ja yksinäinen".

Toki kaveriporukan miehet katkaisivat kaikki välit minuun ja asettuivat ahdistelijan puolelle, koska kuulemma minun pitäisi antaa anteeksi :) Ei kannata kertoa ahdistelusta, jos halua säilyttää kaveripiirissäsi kusipäitä, joiden mielestä kaverin ahdistelu on pienempi rikos kuin siitä pahastuminen. 

Tätä mietin, mutta en usko että menee siihen. Laittoi heti lähdettyäni viestiä, että ei ymmärtänyt tilannetta ja oli pahoillaan että mun piti lähtee sateeseen sillä tavalla... Ei sanonut että on pahoillaan siitä mitä teki tai mitään sellaista. Noihin viesteihin en vastannut mitään. Ehkä laitan myöhemmin jotain viestiä ja katson mitä tapahtuu.

Mietin kanssa, että se olen varmaan minä josta tulee epäsuosittu tässä pikkukaupungissa, kun alan "nipottaa" tällaisesta asiasta. Selvästihän tuossa oli tarkoituksena käyttää hyväksi luottamusta ja tilaa jossa on vaikea puolustaa itseään, nähdä mut alasti ja yrittää myöhemmin seksiä. En kyllä tajua, miten se kuvitteli että suunnitelma onnistuisi ja joku tyttö olisi ihan ok sen asian kanssa, että herää aamulla eri alusvaatteissa.

Vierailija
10/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette pannu?

Vierailija
11/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas herääminen 😀😀

Vierailija
12/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yrittikö se laitta sulle jotain nallepyjamaa? Muistan kun omat vanhempani tekiväöt tuon minulle kun oli jo 9, ja kyllä koin itsemääräämisoikeuttani loukanneeksi. Murrosikäni oli jo alkanut.

Vierailija
13/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette pannu?

Koska en jäänyt odottelemaan sitä, että mua vielä pantaisiinkin ilman suostumusta. Ap

Vierailija
14/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yrittikö se laitta sulle jotain nallepyjamaa? Muistan kun omat vanhempani tekiväöt tuon minulle kun oli jo 9, ja kyllä koin itsemääräämisoikeuttani loukanneeksi. Murrosikäni oli jo alkanut.

Joku yläosa, sellainen lyhyt lyhythihainen paita ja pienet yöshortsit tms. Ap

Vierailija
15/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhainen kaikki tietää sen...

Vierailija
16/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin, mutta en usko että menee siihen. Laittoi heti lähdettyäni viestiä, että ei ymmärtänyt tilannetta ja oli pahoillaan että mun piti lähtee sateeseen sillä tavalla... Ei sanonut että on pahoillaan siitä mitä teki tai mitään sellaista. Noihin viesteihin en vastannut mitään. Ehkä laitan myöhemmin jotain viestiä ja katson mitä tapahtuu.

Mietin kanssa, että se olen varmaan minä josta tulee epäsuosittu tässä pikkukaupungissa, kun alan "nipottaa" tällaisesta asiasta. Selvästihän tuossa oli tarkoituksena käyttää hyväksi luottamusta ja tilaa jossa on vaikea puolustaa itseään, nähdä mut alasti ja yrittää myöhemmin seksiä. En kyllä tajua, miten se kuvitteli että suunnitelma onnistuisi ja joku tyttö olisi ihan ok sen asian kanssa, että herää aamulla eri alusvaatteissa.

Siksi se niitä vaatteita uudestaan pukikin, kun näki sut alasti. Ei ollut kaunis näky.

Vierailija
17/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkonen? Sillä oli jotkut toiset alusvaatteet, joita se sulle kehitteli päälle? Wtf? Miksi miehellä on naisten alusvaatteita kotonaan? Onko siis kyseessä sellainen mies, joka tykkää kuljeskella kotonaan pitsipöksyt ja ritsikat päällään. Ei silti eihän se laitonta ole, mutta... No ihan miten vain :D

Vierailija
18/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette pannu?

Koska en jäänyt odottelemaan sitä, että mua vielä pantaisiinkin ilman suostumusta. Ap

No mitä sä siellä sitten yötä teit?

Vierailija
19/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin aamulla saman aloituksen, mihin alkoi sataa asiattomia viestejä, jotka kaikki ilmoitin asiattomaksi. Ketjuni oli näköjään poistettu, miksiköhän? Eikö ylläpito voi poistaa häiritsevät viestit eikä koko ketjua? Jos ylläpito on tulkinnut aloitukseni provoksi, niin voisi mennä itseensä. Ap

Aamuinen aloituksesi oli erilainen. Olet varmaan selvinnyt humalasta

Vierailija
20/25 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette pannu?

No mitä sä siellä sitten yötä teit?

Miten yöpyminen on lupa raiskata? Onko jotain ikä- tai muita rajoitteita, saako vaikka perheenjäsenen kavereille tehdä mitä haluaa vai koskeeko vain omia ystäviä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi