Pitääkö tuijottaa rintoja keskustellessa?
Kyllä ne on isot ja tiedän sen. Vaivaannun kun tuijotat/ katseesi käy niissä. Niin, sinä juuri, vastakkaista sukupuolta oleva mies.
Ja kyllä minä huomaan liikkuessani, vaikka kuinka yritätte sitä peitellä. Esim. Kaupassa. Suorastaan stalkkaatte. Pyöritte ympärillä. Se komistus joka liikkuu mun kanssa on asian myös huomannut.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku lauta kirjoittelee :D
En usko. Kyllä tuo vaikuttaa ihan perus isotissille. Ensin laitetaan hinkit tyrkylle ja sitten muka paheksutaan kun joku katsoo.
Isoja tissejä ei voi litistää, piilottaa tai vetää kainaloon, housuihin. Ne nyt on siinä missä ne on.
Ei ole tyrkyllä. Jos helteellä takki päällä saa enemmän katseita.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies tsekkaa tissit niin ettei nainen huomaa 😎
Haha, sellaista keinoa miehet ei ole keksineet.
No mihin v.tt..n pitäisi katsella?
Minä katson tavatessa naista aina silmiin.
Sillä lailla näen, kun hän katsoo poispäin ja voin alkaa vaivihkaa katselemaan tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Kyllä tuo vaikuttaa ihan perus isotissille. Ensin laitetaan hinkit tyrkylle ja sitten muka paheksutaan kun joku katsoo.
Isoja tissejä ei voi litistää, piilottaa tai vetää kainaloon, housuihin. Ne nyt on siinä missä ne on.
Ei ole tyrkyllä. Jos helteellä takki päällä saa enemmän katseita.
Jos tuo pitäisi pakkaansa teillä kaikilla olisi helteellä takit päällä. Vaan ei, piukkaan makkarakuorimaiseen pikku nirunarutoppiin on välttämättä ahtauduttava.
Mitä se loppujen lopuksi haittaa? Minä en jaksa välittää, tissejä en piiloon saa mutta en (yleensä) niitä esillekään tuo, katsokoon jos tykkäävät, eine siitä kulu.
Voi sinua poloista.. olisit onnellinen että olet suosittu. Ne miehet tykkää susta.
T: Puusilmä
Jotenkin ymmärrän, jos miehet vilkuilee vaikka toki tuijottaminen on erittäin moukkamaista. Meillä on töissä eräs 50+ nainen joka aina mulle puhuessaan tsekkaa tissit useampaan kertaan. Joo, mulla on isot rinnat mutta pidän tissivaon aina piilossa työpaikalla. En ymmärrä miksi hän aina vilkuilee. Vaikea kuvitella että hän olisi kateellinen koska on ikäisekseen erittäin näyttävä, hoikka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähän sama ku se että miehillä on kivekset jalkojen välissä eikä niitä voi litistää, imeä vatsaonteloon tai laittaa kainaloon niin on pakko istua haarat vähän levällään... Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähän sama ku se että miehillä on kivekset jalkojen välissä eikä niitä voi litistää, imeä vatsaonteloon tai laittaa kainaloon niin on pakko istua haarat vähän levällään... Eiku...
Siis miks täällä on niin paljon katkeria pikkutissejä? Sehän on ihan tutkittu juttu, että suurin osa miehistä kiinnostuu enemmän naisista joilla on tissiä ja persettä. Ei tietenkään läskeistä, mutta iso peppu, isot rinnat ja leveä lantio on merkki hedelmällisyydestä ja naisellisuudesta.
Tsekkaan kyllä isot rinnat jos sellaiset nään, mutten tuijota enkä todellakaan keskustellessa juttele naisen tisseille. Sitä en tosin ymmärrä, että miksi isotissisiä naisia yritetään sheimata pukeutumaan peittävämmin? Ihmiset heti puhuu tyrkkynä ja huorana, jos tissivakoa näkyy. Mun mielestä ihan käsittämätöntä, kun kukaan ei rintavarustukselleen mitään juurikaan voi. Toivon, että asenteet muuttuvat ja isorintaisetkin voivat pukeutua kuten haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua poloista.. olisit onnellinen että olet suosittu. Ne miehet tykkää susta.
T: Puusilmä
Niinpä. Saisivat tosiaan olla kiitollisia siitä mitä luonto on suonut. Sen lisäksi, että isorintaiset saavat aina ja kaikkialla kaiken mieshuomion, heitä pitäisi mukamas vielä jotenkin sääliä ja voivotella kun on se vaan niin kamalaa olla haluttu.
T. Pienirintainen Katkero
Vierailija kirjoitti:
Siis miks täällä on niin paljon katkeria pikkutissejä? Sehän on ihan tutkittu juttu, että suurin osa miehistä kiinnostuu enemmän naisista joilla on tissiä ja persettä. Ei tietenkään läskeistä, mutta iso peppu, isot rinnat ja leveä lantio on merkki hedelmällisyydestä ja naisellisuudesta.
Niin miksiköhän ollaan katkeria? Vastasit juuri itse omaan kysymykseesi. Vai haluaisitko itse olla jämänainen ja joutua vielä kuuntelemaan muiden brassailua tisseillään?
T. Pienirintainen katkero
Vierailija kirjoitti:
T Sitä en tosin ymmärrä, että miksi isotissisiä naisia yritetään sheimata pukeutumaan peittävämmin?
No ihan vaan vinkiksi ettei tarvitse vikistä yhyyyy taas mun tyrkkytissejä kyylättiin. Kulkekoot vaikka tissit paljaana, kunhan lopettavat sen turhan kitinän.
Nussin silmilläni sun isojen boobsien väliin. Laukean joka kerta 2 sekunnissa.
En omista nirunarutoppeja, enkä pukeudu paljastavasti tai provosoiden rintojeni koon takia. En ole pyytänyt säälipisteitä tai voivottelua. Haluan kanssakäymisessä asiallista kohtelua puusilmiltä ja miehiltä. aloitusta ei ole osoitettu katkeralle pienirintaisille vaan miehille. Pienirintaiset pysykööt pois ketjusta jos eivät kestä lukea.
En voisi kuvitellakaan pukeutuvani julkisesti minkäänlaisiin bikineihin isorintaisuuteni vuoksi. Miesten silmät pullistuisivat päästä.
Olen saanut mieheni muilla keinoin kuin rinnoilla keikistelemällä.
Juu ei kivalta tunnu. Olen törmännyt mieheen joka tölläsi myös jalkoväliä...
Herrasmies tsekkaa tissit niin ettei nainen huomaa 😎