Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin yksinäinen.

Vierailija
29.06.2018 |

Mul ei Oo yhtään koulukavereita. Ennen Kun asuin ulkomailla Mul oli pari kivaa ystävää. Mut sitten muutin Suomeen ja mun kaverit hukku. Kun muutin Suomeen Mul oli Yksi Kiva kaveri mut sitten se muuttui kiusaajaksi. Nykyään Mul on vaan Poikkis. Mua kiusataan koulussa vaikka en tee mitään pahaa. Tosin Mul taitaa olla joku joka vois Kai olla mun kaveri. Ja Oon miettinyt joskus tehdä hänen kanssa jotain. Mutta muuten on ihan sika lonely ja vihaan itseäni.😖😞

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan opettelet kirjoittamaan paremmin niin alkaa kavereitakin löytymään.

Vierailija
2/12 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse osaan kirjoittaa paremmin englanniksi. I'm so lonely.😖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei edes kukaan näe miten mä kirjoitan.

Vierailija
4/12 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja et sä voi vaan sanoo et mun pitää. And you can't Just tell Me to write better.

Vierailija
5/12 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Kyllä sulle kavereita löytyy jos ei nyt, niin myöhemmin. Valitse ne myös huolella.

Vierailija
6/12 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäviä, mä oon so wonderful, oon sori sun puolesta.

Vierailija
7/12 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul ei Oo yhtään koulukavereita. Ennen Kun asuin ulkomailla Mul oli pari kivaa ystävää. Mut sitten muutin Suomeen ja mun kaverit hukku. Kun muutin Suomeen Mul oli Yksi Kiva kaveri mut sitten se muuttui kiusaajaksi. Nykyään Mul on vaan Poikkis. Mua kiusataan koulussa vaikka en tee mitään pahaa. Tosin Mul taitaa olla joku joka vois Kai olla mun kaveri. Ja Oon miettinyt joskus tehdä hänen kanssa jotain. Mutta muuten on ihan sika lonely ja vihaan itseäni.😖😞

Hukkuko ne Juhannuksena?

Vierailija
8/12 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

You can write better in English? Let's write in that language then! So, the problem is you have no friends currently? What you can do right now is search online for friends. There is plenty of sites that have people seeking new friends and you can just try there. OR what you can also try is get a new hobby and try to make friends there. Making friends when you were a kid and making friends when you are an adults is two different things. It's often said that making friends as an adult is much harder, but I honestly disagree. Finding friends online, especially people with similar interest is much easier these days when you got internet and all that fun stuff. 

I hope this helps! 

Vierailija
9/12 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut ja kuinka vanha olet?

Vierailija
10/12 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystäviä, mä oon so wonderful, oon sori sun puolesta.

Et saa olla ylimielinen lapselle.

Vierailija
11/12 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut ja kuinka vanha olet?

Oon 12 vuotias. Asun Helsingissä. Mä vihaan asua Täällä.

Vierailija
12/12 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You can write better in English? Let's write in that language then! So, the problem is you have no friends currently? What you can do right now is search online for friends. There is plenty of sites that have people seeking new friends and you can just try there. OR what you can also try is get a new hobby and try to make friends there. Making friends when you were a kid and making friends when you are an adults is two different things. It's often said that making friends as an adult is much harder, but I honestly disagree. Finding friends online, especially people with similar interest is much easier these days when you got internet and all that fun stuff. 

I hope this helps! 

I've tried making friends. I have some contacts though. I'm quite shy and most people find Me weird. I'm Nice and calm. But.......... The problem is that i'm teased because i'm much different than others. Most of My classmates are pretty different than other folks schools where I've stayed. The rules are a bit different. So i usually feel a bit shocked.