Minusta on todella vaivaannuttavaa pussailla selvin päin. Olenko outo?
En vain tykkää pussailla treffeille jos en ole humalassa. Onko muilla sama ongelma?
Kommentit (16)
Oletko sitten niitä, jotka humalassa ovat koko ajan antamassa kielisolmukielareita ja kiimaiset kädet vaeltavat missä sattuu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sama ongelma, kännissä ei ole niin väliä ketä nuolee
Romanttista
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitten niitä, jotka humalassa ovat koko ajan antamassa kielisolmukielareita ja kiimaiset kädet vaeltavat missä sattuu?
Jos gotta puhutaan niin riippuu humalan rilasra...yleensä kuitenkin käyttaydyn jotenkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin myönnän olevani juuri tälläinen!!
No mitä näitä ketjuja täällä on lukenut, niin monet eivät tykkää pussailla ollenkaan. Eli et ole outo.
Minäkään en tykkää suutelemisesta. Sylki ja sen semmoiset jutut, pitäisi olla tosi hyvä hammashygienia. Me ei kyllä suudella paljoa rakkaan mieheni kanssa.
Suomalaiselta naiselta tuo on ihan normaalia kun estot pukkaa jopa parisuhteisiin! Ei käy kateeksi.
Pussailu on ihanaa ja kivaa :) Mutta jos on vähän tuntemattomampi tyyppi ja ensimmäiset suudelmat, niin voi olla kiusallista. Onneksi oon saanut pussailla vain yhden saman ihmisen kanssa viimeiset 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää pussailusta.
En minäkään paitsi todella humalassa ap
Minäkään en saa pussailusta ihan sellaisia kiksejä, mitä siitä ainakin elokuvien perusteella pitäisi saada. Onhan se ihan kivaa ja mitä enemmän sitä tekee niin sitä luonnollisemmalta se tuntuu ihan selvinkin päin.
Auts, minä taas rakastan pussailla ja minun mies ei osaa... Siksipä pitää aina välillä käydä muita pussailemassa.
Pussailu ja suutelu on aivan parasta, en ikinä voisi tuhlata elämääni mieheen, jonka kanssa ei ole ihanaa suudella tai joka ei tykkää siitä. Hyvä suudelma jotenkin korostaa kaikkea sitä välillä olevaa kipinää ja liimaa parisuhdetta yhteen. Jos en pussailisi kumppanini kanssa, en oikein osaisi pitää sitä parisuhteenakaan varmaan. Vähän ku että en pussaile kaverieni kanssa mutta puolison kanssa haluan pussailla.
Nuorena kiinnosti, tämän ikäisenä ei oikeastaan saa pussailusta yhtään mitään.
Mulla on vähän sama ongelma, kännissä ei ole niin väliä ketä nuolee