Miten pääsen eroon siitä häpeästä, että poikaystäväni on siivooja?
Sai vihdoin töitä mutta siivoojan töitä. Olen raskaana mutten en haluaa lasta hänen kanssaan.
Kommentit (57)
Tiedän muusikoita, taitelijoita + hyvin monet akateemiset opiskelijatkin - jotka siivonneet jossain vaiheessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri AP:n kaltaisten naisten takia miehet valehtelee esim baarissa ammattinsa, feikkaavat olevansa jotain lentokapteeneja tai lääkäreitä tai juristeja kun naisille ei kelpaa tavisammatit..
Niin. Sille vähän kuullostaa ja vaikuttaa, että Ap:lle selvisi miehen todellinen työpaikka vasta sitten kun oli alkanut odottamaan miehen kanssa yhteistä lasta... Toisaalta hyvin ei mene miehelläkään, jos tuollainen asenne mitä naisella on siivojia kohtaan selviää vasta siinä vaiheessa kun nainen odottaa luultavasti yhteistä lasta sitä huokaa syvään ja alkaa v-tuttamaan, että olisi kyllä voinut, ehkä fiksummankin kumppanin löytää, jonka kanssa jatkaa yhteiseloa ja pyrkiä hankkimaan mahd. jälkikasvua.
Pisteiden käyttö helpottaisi lukemista kummasti. Ja se on kuullottaa, vaikkapa sipulia, mutta kuulostaa joltakin.
Poikaystäväsi kannattaa ajaa kuorma-autokortti ja pyrkiä roska-autonkuljettajaksi.
Niillä on varsin mukavat palkat.
Lähetä poikaystäväs mulle.
T. Siivooja
"Tiesitkö tämän? Olli Lindholm työskenteli yhdeksän vuotta siivoushommissa Tampereella"
"Tämän jälkeen Lindholm ehti ajaa muutaman vuoden taksia, mutta sitten yhtyeen suosio lähti hirmuiseen nousukiitoon."
L: Aamulehti
Vierailija kirjoitti:
Juuri AP:n kaltaisten naisten takia miehet valehtelee esim baarissa ammattinsa, feikkaavat olevansa jotain lentokapteeneja tai lääkäreitä tai juristeja kun naisille ei kelpaa tavisammatit..
Minä taas olen toimitusjohtajamangeetti 3/4 tapaamistani miehistä yökerhoissa on toimareita.
Olen tsekannut ja ne tosiaan on toimareita.
En itse ole mikään nuori. Tämä saattaa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväsi kannattaa ajaa kuorma-autokortti ja pyrkiä roska-autonkuljettajaksi.
Niillä on varsin mukavat palkat.
Ja, ehkä hänen kannattaa myös harkita, että kuljettaa omat kamansa pois yhteiestä taloudesta, jos sellainen on jo olemassa. - Asiaa tietysti hankaloittaa tai asettaa haastetta se, että asenne viottunut Ap on raskaana. - Sitä kun huomaa aattelevansa, että millainen ihminen on muutoin tällaisen Ap:n kertoman asenteen omaava ihmeinen muutoin. Ei valitettavasti synny kovin helposti mielikuvaa sympaattisesta ja elmämän realiteetteja ymmärtävästä, vastuuntuntoisesta henkilöstä, jonka kanssa saattaisi harkita yhteiseloa.
Näitä aapeen kaltaisia ihmispersheitä on olemassa ja paljon.
Kertoo paljon aloittajan arvoista, ihmisarvon määrittää oppiarvot, tittelit jne. Voi olla, että joudut vielä vastakkain sellaisten ihmisten kanssa, joilla on tällaiset arvot, mutta vielä kovemmat.
Olen ollut pitkiä aikoja työttömänä ja olin niin onnellinen, kun sain vakipaikan mm. toimistosiivoojana. Kouluttaudun samalla alalle työn ohessa. Se mikä hämmästyttää on suoranaisen säälin ja alentuvuuden määrä kertoessani työstäni. Siivoaminen ei todellakaan ole mitään haisevan rätin heilutusta ja vähän sinne päin tekemistä, jonka jokainen osaa. Ainakaan jos haluaa olla hyvä työssään ja pitää asiakkaat tyytyväisenä.
Ap on varmaankin provo, mutta sama asenne istuu tiukassa ihan normielämässä. Sen kanssa pitää elää, mutta kieltämättä silloin tällöin ottaa päähän pitkien päivien jälkeen :-D
Kaikesta ihmiset jaksaakin valittaa
Mä ainakin häpeen sun mielipiteitäsi tässä asiassa.
Jos ihminen on töissä, olipa työ sitten mitä tahansa, hän lähtökohtaisesti saa arvostukseni.
Itse oon insinööri joka haluaisi takaisin duunariksi. Vastuu, epäsäännöllinen työ ja stressi ei olekaan mun juttu.
Vaihtaisin vaikka siihen siivoukseen tällä hetkellä. Kyllästynyt toimistossa istumiseen. Voisin vaikka sen palkkani puolittaa, ja silti todennäköisesti olisin vaan ihan tyytyväinen elämääni.
Oon huomannut ettei raha hirveästi merkkaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä ketju ei ole tosissaan kirjoitettu.
Mitä väliä ihmisen työpaikalla on? Pääasia saada rahaa.
Miksi naiset on noin paljon statuksen perään?
Uuh uuh saanks mäkin yleistää: miks miehet on niin idiootteja, että panee tällaisia naisia paljaalla?
(Sä aloitit niin hyvin ja olin jo peukutramassa ylös, ja sitten kaadoit koko homman yhdellä lauseella, huokaus)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivooja voi olla paljon parempi aviomies kuin pankinjohtaja. Titteli ei takaa hyvää avioliittoa.
Eikä tuo töitä kotiin. Luksusta tämän päivän työelämässä.
Tämä on totta. Jää aikaa muulle. Mulla se muu harrastuneisuus johti siihen pisteeseen, ettei nyt nelikymppisenä tarvitse enää niin kauheasti töitä tehdä. Palautin äskettäin harrastegradun, täytyy miettiä seuraavaa siirtoa.
En muuten ole kuullut vielä kenenkään miehen häpeävän vaimonsa työpaikkaa.
Jostain kumman syystä...