Kerro asuntosi koko, millainen asunto, vuokra, sijainti ja oletko töissä vai työtön
Ja muutakin saa kertoa.
Rivarikämppä, 34m2, vuokra 435e/kk (sis. vesi 25e ja autopaikka 8e), sijaitsee länsi-uusimaalla, n. 50km helsinkiin. Palvelut 1km päässä (kauppa, apteekki, kahvila, kampaamoita ja pari ravintolaa, bussi kulkee 1h välein 500m päästä muiden palveluiden luokse 13km päähän). Teen osa-aika töitä, saan soviteltua työmarkkinatukea ja asumistukea pienen määrän. Aikaisemmin olin työtön ja sain työmarkkinatukea, asumistuen ja toimeentulotukea.
Kommentit (18)
Mitä haet?
Ei edes ole eroteltu perheellisiä tai edes puolison kanssa asuvia. Entä omistusasujat?
Ymmärrän, jos kysyttäisiin vaikka vuokrien eroavaisuuksia eri paikkakuntien kesken, mutta mitä tässä on järkeä?
70m²
Kerrostalo
Yhtiövastike 198€
Vesimaksu kulutuksen mukaan
Sijainti Suomen parhaassa kunnassa
Varhaiseläkeläinen
Autopaikka 6€/kk
Palvelut:
• 50m säteellä neljä kauppaa, neljä kampaamoa, jalkahoitoloita, kirjasto, kaksi ravintolaa, kuntosali, kaksi pitseriaa
• 500m säteellä apteekki, eläinlääkäri, Kotipizza, Subway, Lidl, Halpa-Halli, Alko, Katsastuskonttori, Keilahalli, Silmäasema, Sisustuspuoti, K-kauppa
• lähimpään kaupunkiin ~15km
En asu vuokralla. Tosin olen ehkä ostamassa kahta sijoitusasuntoa, joten tämä ketju kiinnostaa ;)
Maksetaan tällä hetkellä 120 neliöisen omakotitalon lainaa 613 e / kk:ssa, ei mielestäni paha. En osaisi itse asua enää vuokralla kuin pakon vaatiessa.
Yksiö, vuokra 900e/kk. Kaikki palvelut ihan lähellä ja kulkuyhteydet mihin vain.
Omakotitalo joka yksikerroksinen ja neliöitä n. 150. Vuokra 700, ostetaan talo heti kun saan talolainan. Etelä-pohjanmaalla ja töissä arkipäivät. 😊
Pieni yksiö Helsingin kantakaupungissa, vuokra 550 (ei ole päivitetty suuremmaksi, olen vuokrannut muutama vuosi sitten kun vuokrataso oli tuollainen). Lähin kauppa 50m, muuten 300m lähellä muutama muukin ruokakauppa. Hyvät yhteydet keskustaan ja aika moneen muuhunkin suuntaan.
Olen töissä.
Onko tämän ketjun tarkoitus saada työttömiltä vääriä vastauksia?
30 neliön kerrostaloasunto kaupungin keskustassa, vuokra 460 euroa. Teen osa-aikatyötä, en nosta tukia.
55 neliön kt-kaksio keskustan tuntumassa, lähin pieni kauppa 100m ja isompi vajaan kilometrin päässä. Vuokra 500e plus vesi, autopaikka ja sähkö. Olen töissä. Ei ole aikomusta ostaa omaa ainakaan tästä kaupungista.
Kannattaa miettiä, vastaileeko näihin mukaharmittomiin kyselyihin. Taustalla voi lla ei niin harmittomia taustakjoukkoja. Maa on suurpääoman juoksupoikien kkäsissä ja diktatuuri askeleen päässä. Uutta kansalaissotaa viritellen..? Omaisuus kokonaan valtiolle takavarikoiden, mikäli ei suurpääoman palveluksessa minimikorvauksella.
Kaikki eivät ole pelkkiä harmittomia trolleja...
34 neliöinen yksiö Helsingistä Pasilasta, 490e/kk sisältäen netin, veden ja sähkön. Opiskelija-asunto, olen päätoiminen opiskelija. Ratikka menee ihan vierestä, kaksi kauppaa, apteekki ja r-kioski 50m päässä. Sijainti ihan täydellinen, asunnon kunto ihan ok mutta en tällä hinnalla valita.
supokyselyorwell2018 kirjoitti:
Kannattaa miettiä, vastaileeko näihin mukaharmittomiin kyselyihin. Taustalla voi lla ei niin harmittomia taustakjoukkoja. Maa on suurpääoman juoksupoikien kkäsissä ja diktatuuri askeleen päässä. Uutta kansalaissotaa viritellen..? Omaisuus kokonaan valtiolle takavarikoiden, mikäli ei suurpääoman palveluksessa minimikorvauksella.
Kaikki eivät ole pelkkiä harmittomia trolleja...
Kukapa näihin oikeita tietojaan laittaisikaan. Ne jotka laittaa, ovat äärimmäisen typeriä.
2h+k+s+p
Helsingin kantakaupunki
Vuokra sijaintiin ja varustetasoon nähden ”halpa”, 925€
Asun yksin ja yksin työssäkäyvänä maksan.
Mikäs tieteellinen tutkimus sulla nyt meneillään. Käsittämättömiä avauksia, ei kuulu pätkääkään sulle kenenkään yksityisasiat.
110m2, Helsinki, vuokra-kämppä (kaupungin) asun tässä kahden lapsen kanssa, työtön, vuokra 1100
400m2 Talonpoikaistalo,remontoitu vanhaa kunnioittaen. Ja tälläistä taloa ei päivärahalla rempata, että työssäkäyvä olen.
Miksi ja mihin tarkoitukseen teet tällaista kartoitusta...?