Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro asuntosi koko, millainen asunto, vuokra, sijainti ja oletko töissä vai työtön

Vierailija
29.06.2018 |

Ja muutakin saa kertoa.
Rivarikämppä, 34m2, vuokra 435e/kk (sis. vesi 25e ja autopaikka 8e), sijaitsee länsi-uusimaalla, n. 50km helsinkiin. Palvelut 1km päässä (kauppa, apteekki, kahvila, kampaamoita ja pari ravintolaa, bussi kulkee 1h välein 500m päästä muiden palveluiden luokse 13km päähän). Teen osa-aika töitä, saan soviteltua työmarkkinatukea ja asumistukea pienen määrän. Aikaisemmin olin työtön ja sain työmarkkinatukea, asumistuen ja toimeentulotukea.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja mihin tarkoitukseen teet tällaista kartoitusta...?

Vierailija
2/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet? 

Ei edes ole eroteltu perheellisiä tai edes puolison kanssa asuvia. Entä omistusasujat? 

Ymmärrän, jos kysyttäisiin vaikka vuokrien eroavaisuuksia eri paikkakuntien kesken, mutta mitä tässä on järkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70m²

Kerrostalo

Yhtiövastike 198€

Vesimaksu kulutuksen mukaan

Sijainti Suomen parhaassa kunnassa

Varhaiseläkeläinen

Autopaikka 6€/kk

Palvelut:

• 50m säteellä neljä kauppaa, neljä kampaamoa, jalkahoitoloita, kirjasto, kaksi ravintolaa, kuntosali, kaksi pitseriaa

• 500m säteellä apteekki, eläinlääkäri, Kotipizza, Subway, Lidl, Halpa-Halli, Alko, Katsastuskonttori, Keilahalli, Silmäasema, Sisustuspuoti, K-kauppa

• lähimpään kaupunkiin ~15km

Vierailija
4/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu vuokralla. Tosin olen ehkä ostamassa kahta sijoitusasuntoa, joten tämä ketju kiinnostaa ;)

Maksetaan tällä hetkellä 120 neliöisen omakotitalon lainaa 613 e / kk:ssa, ei mielestäni paha. En osaisi itse asua enää vuokralla kuin pakon vaatiessa.

Vierailija
5/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiö, vuokra 900e/kk. Kaikki palvelut ihan lähellä ja kulkuyhteydet mihin vain.

Vierailija
6/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo joka yksikerroksinen ja neliöitä n. 150. Vuokra 700, ostetaan talo heti kun saan talolainan. Etelä-pohjanmaalla ja töissä arkipäivät. 😊

Vierailija
7/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni yksiö Helsingin kantakaupungissa, vuokra 550 (ei ole päivitetty suuremmaksi, olen vuokrannut muutama vuosi sitten kun vuokrataso oli tuollainen). Lähin kauppa 50m, muuten 300m lähellä muutama muukin ruokakauppa. Hyvät yhteydet keskustaan ja aika moneen muuhunkin suuntaan.

Olen töissä.

Vierailija
8/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän ketjun tarkoitus saada työttömiltä vääriä vastauksia?

Vierailija
9/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 neliön kerrostaloasunto kaupungin keskustassa, vuokra 460 euroa. Teen osa-aikatyötä, en nosta tukia.

Vierailija
10/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 neliön kt-kaksio keskustan tuntumassa, lähin pieni kauppa 100m ja isompi vajaan kilometrin päässä. Vuokra 500e plus vesi, autopaikka ja sähkö. Olen töissä. Ei ole aikomusta ostaa omaa ainakaan tästä kaupungista.

Vierailija
11/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä, vastaileeko näihin mukaharmittomiin kyselyihin. Taustalla voi lla ei niin harmittomia taustakjoukkoja. Maa on suurpääoman juoksupoikien kkäsissä ja diktatuuri askeleen päässä. Uutta kansalaissotaa viritellen..?  Omaisuus kokonaan valtiolle takavarikoiden, mikäli ei suurpääoman palveluksessa minimikorvauksella.

Kaikki eivät ole pelkkiä harmittomia trolleja...

Vierailija
12/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 neliöinen yksiö Helsingistä Pasilasta, 490e/kk sisältäen netin, veden ja sähkön. Opiskelija-asunto, olen päätoiminen opiskelija. Ratikka menee ihan vierestä, kaksi kauppaa, apteekki ja r-kioski 50m päässä. Sijainti ihan täydellinen, asunnon kunto ihan ok mutta en tällä hinnalla valita.

Vierailija
13/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

supokyselyorwell2018 kirjoitti:

Kannattaa miettiä, vastaileeko näihin mukaharmittomiin kyselyihin. Taustalla voi lla ei niin harmittomia taustakjoukkoja. Maa on suurpääoman juoksupoikien kkäsissä ja diktatuuri askeleen päässä. Uutta kansalaissotaa viritellen..?  Omaisuus kokonaan valtiolle takavarikoiden, mikäli ei suurpääoman palveluksessa minimikorvauksella.

Kaikki eivät ole pelkkiä harmittomia trolleja...

Kukapa näihin oikeita tietojaan laittaisikaan. Ne jotka laittaa, ovat äärimmäisen typeriä.

Vierailija
14/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2h+k+s+p

Helsingin kantakaupunki

Vuokra sijaintiin ja varustetasoon nähden ”halpa”, 925€

Asun yksin ja yksin työssäkäyvänä maksan.

Vierailija
15/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tieteellinen tutkimus sulla nyt meneillään. Käsittämättömiä avauksia, ei kuulu pätkääkään sulle kenenkään yksityisasiat.

Vierailija
16/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo 175 neliöö, oma on 🤗

Vierailija
17/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

110m2, Helsinki, vuokra-kämppä (kaupungin) asun tässä kahden lapsen kanssa, työtön, vuokra 1100

Vierailija
18/18 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

400m2 Talonpoikaistalo,remontoitu vanhaa kunnioittaen. Ja tälläistä taloa ei päivärahalla rempata, että työssäkäyvä olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän