Vanhemmalla iällä, yli nelikymppisenä sukupuolenkorjausleikkaukseen?
Ihan pienestä pitäen olen ollut sitä mieltä, että olen poika tytön vartalossa.
Olen syntynyt naiseksi mutta haluaisin olla mies, pidän miehistä, eli olenko siis homo?
Jos lähtisin sukupuolen korjausprosessiin, minusta tulisi siis miehen tapainen henkilö. En usko, että puolisoni pitäisi ajatuksesta, että on avioliitossa mieheksi muuttuneen kanssa? Meillä on lapsia, mitä lapsest ajattelevat?
PPitääkö mun mennä terapiaan? saako terapeutti minun sisäisen miehen muutettua naiseksi? Tarviiko mun edes "eheytyä"? Jatkanko naisena? Lähdenkö muutosprosessiin? Mitä teen?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon.
Odotin saavani vähän perustellumpia vastauksia :/
-outolintu ap, jonka nimimerkki kerettiin jo varastaaa
Älä edes mieti tuollaisia. Kun olet onnistunut synnyttämään lapsen / lapsia, niin olet 100 prosenttisesti nainen, tuon naisemmaksi ei voi tulla.
Ja kyllä, tämä koskee myös tuota hiljattain synnyttänyttä 'miestä', joka siis on tietysti nainen ja viranomainen on tehnyt virheen muuttaessaan virallisen sukupuolen.
Koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä itseään onnelliseksi.
Ei sukupuolta ole. Se on pelkkä myytti. Sinä olet vain sinä ja ainutlaatuinen. Ei semmoista voi korjata.
Älä riko tervettä kroppaasi, vaan hyväksy se - miksi sinut on luotu.
Naisia ja miehiä on myös kovin erilaisia eli valinnanvaraa riittää oman sukupuolen sisälläkin, vaikka kuinka
- eikä geenien ja kromosomien totuus pala tulessakaan; nainen on aina nainen ja mies on mies, jopa geneettisten häiriöiden kantajien sukupuoli tiedetään...
S'aatana valehtelee ihmiselle, että tämä kapinoisi luontoa ja Luojan luomistyötä vastaan, eikä hyväksyisi itseään ja omaa ruumistaan.
Mene hoitoon.