Se oli kesä sitten siinä
eiköhän aleta valmistautumaan tulevaan talveen ja pimeyteen. Miten meni sinun kesäsi?
Kommentit (11)
Ai nyt vasta? Sitähän te jankutitte jo toukokuussa.
Ai meni jo? No eihän tässä muu auta kuin alkaa nauttimaan talvesta.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna alkaa kesäloma. Siitä se kesä alkaa. Elokuussa vasta alan valmistautumaan talveen.
Elokuussa jo? Sehän on vielä kesää ja syksykin tulossa ennen talvea. Itse alan valmistautumaan talveen ehkä marraskuussa.
Kesiä tulee, kesiä menee. Mutta aina tulee mieleeni kesä-22. Se oli aikaa se! Juuri oltiin izenäistytty ja eka skidi näki päivänvalon ..olin tosin jo 43v mut.. eiku njääh, vielä on pesää jäljellä!!
Lempivuodenaikani onkin syksy, joten tervetuloa vaan. Talvestakin pidän. En ole kesäihminen.
Vierailija kirjoitti:
eiköhän aleta valmistautumaan tulevaan talveen ja pimeyteen. Miten meni sinun kesäsi?
Alatko valmistautua tulevaan kesään ja valoisuuteen heti joulun jälkeen?
Mun kesä jatkuu syyskuun loppuun asti.
Jos tarkoitat, että helteet ovat ohi, niin sehän sopii. Lämpöä on 10-17 astetta, ei kylmiä tuulia, eikä nyt ihan jatkuvaa sadetta tai pilvisyyttä, niin silloinhan ei ole mitään hätää. Valoakin riittää vielä kauan.
Mun kesä alkaa huomenna ja kestää seuraavat viisi viikkoa.
Vielä on kesää jäljellä, tai kesä on vasta alussa, mun loma alkaa huomenna, jee jee jee jee jee
Huomenna alkaa kesäloma. Siitä se kesä alkaa. Elokuussa vasta alan valmistautumaan talveen.