Meidän talon deeku muija pääsi opiskelemaan lähihoitajaksi.
Kommentit (12)
En taida olla yhteiskuntakelpoinen lainkaan...ihan pelottaa. Jopa deekut ja narkit pärjää paremmin niissä testeissä kuin mä :(
Ja onhan mulla noi sosiaalipolitiikan perusopinnot ja tilastotieteiden pakolliset opinnot sosiaalialan opiskelijoille avoimessa yo:ssa suoritettu hyvin arvosanoin.
Mä en vaan tosiaan taida sopia lähäriksi : ) Ei se silleen harmita, mutta kummastuttaa todella.
Toisaaltaan kaveri ei päässyt psykologisista läpi amkiin opiskeleen sosionomiksi, mutta pääsi samana kesänä opiskeleen psykologiksi ja valmistuikin alle neljässä vuodessa ammattiin, että mitä ne testit tietää : )
Valmistuneista opiskelijoista nimittäin oppilaitokset saavat rahoituksensa, ja sellaista psykologifirmaa ei oteta kohta enää tekemään soveltuvuusarvioita, joka valitsee liian fiksuja opiskelijoita, jotka siirtyvät kesken opiskelun korkeakouluihin tms.
[/quote]
Valitaan niitä huonoja jotka eivät edes pääse muualle opiskelemaan.
muija haluaa vain vetää niitä nappuloita, jotta pääsee pakoon todellisuutta.
:(
Toivoton tapaus hän on.
Arvaappa piruuttasi paljonko siellä on narkkareita kärkkymässä lääkekaappeja? Huh huh
Eiköhän työelämä äkkiä karsi jyvät akanoista. Mutta deekuhan saattaa vielä skarpata, ja sehän sinusta onkin ikävää. Nimittäin se, jos jollekin käy hyvin.
Ootte oksettavia paskoja, ja toivottavasti päädytte itse ojanpohjalle miettimään arvomaailmaanne uudestaan.
Eikä tämä ole sinisilmäisyyttä vaan fakta.
Myönsi avoimesti haastattelussa käyttäneensä huumeita ja alkoholia ja istuneensa linnassa puukotuksesta.
pääsee kuka tahansa, mutta kyllä ne sitten työelämässä viimestään tippuu
suorittamisesta. Ja psykologit yrittävät valita kullekin koulutusalalle ne hakijat, jotka todennäköisimmin myös valmistuisivat koulutuksesta.
Valmistuneista opiskelijoista nimittäin oppilaitokset saavat rahoituksensa, ja sellaista psykologifirmaa ei oteta kohta enää tekemään soveltuvuusarvioita, joka valitsee liian fiksuja opiskelijoita, jotka siirtyvät kesken opiskelun korkeakouluihin tms.
Toisesta huomas jo kilometrien päästä, että maistui muukin kuin maito ja toinen, siitä ei heti huomannut, mutta jutuista huomas. Jätti aina pienet lapsensa isompien hoiviin ja lähti putkelle.