Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmäniskuviikot

Vierailija
28.06.2018 |

Olen 40-v setämies ja aloitin silmäniskuviikot. Eli isken kaikille kohtaamilleni naisille jokapäivä silmää yhden kerran. Seuraavana päivänä taas uudestaan. Tämä koskee niin tuttuja kuin tuntemattomiakin, pois lukien alle 16-v vaikuttavat ja sukulaiset.
Pääosin kohtaamiset tapahtuu töissä, kaupassa, harrastuksessa yms...

Ensivaikutelma kolmen päivän jälkeen. Noin puolet ei edes huomaa varsinkaan kaupassa. Muutama nainen on selvästi kiinnostuneita ja tänään jo vastasivat samalla tavalla. Muutama nyrpistää nenäänsä ja töissä olen huomannut että muutaman naisen kuppikunta puhuu minusta selkäni takana supatellen.
Jatkan tätä nyt ainakin muutaman viikon. Mielenkiinnolla odotan nouseeko jostakin "me too"-kortti esiin. :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan "me too" -korttia, mutta sinua aletaan pitää entistä hörhömpänä kuin aiemmin.

Vierailija
2/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan "me too" -korttia, mutta sinua aletaan pitää entistä hörhömpänä kuin aiemmin.

Voi olla. Odotan sitäkin mielenkiinnolla!

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun varmaan niihin nyrpistelijöihin jos satut vastaan tulemaan.

Vierailija
4/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vielä iskee sinua silmään.

Vierailija
5/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa setämies! Vinkkaan takasin jos vinkkaat mulle silmää! Ihanaa kesää Sulle! :)

Vierailija
6/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan myös ollut sellainen. Vahingossa iskenyt silmää ihmisille.

Olen varmasti hieman väsynyt. Minusta on pelottavaa kun vuosi vuodelta tulen enemmän höpöksi.

Iskin kyllä silmää vahingossa henkilölle josta oikeasti tykkään. Eli minuun ei enää edes normaali ujostelu vaikuta. Ehkä vain olen niin totaalusen ulkona ihmiskunnasta, että en oikein usko mihinkään ihmisten jaarinjaarinpätemis maailmaan. Sitä toivoo jonkun tajuavan...

Vierailija
7/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on silmäniskumiehen tiirailuviikot tiedossa. Kaula pitkälle kenotan katselemaan missä se luuraa että voisi vinkata takasin. Muistakin vinkata sit. tää on meidän kesäjuttu! :)

Vierailija
8/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vinkkaan, että tämä on se ketju jossa setämies kirjoittelee itselleen. Wink wink.

Vierailija
9/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmismies, jos käy työtapaturma eli vinkkaat kohteelle joka ottaa ihan tosissaan vinkkauksen etkä fiilaakaan niin sanot vaan että tuota hmm roska meni silmään, neiti/rouva

Vierailija
10/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vinkkaan, että tämä on se ketju jossa setämies kirjoittelee itselleen. Wink wink.

Ei kun tästä tulee tän kesän juttu. Itse otan tavoitteeksi ainakin kerran vinkata katsekontaktissa mukavalle miehelle julkisella paikalla ja katsotaan mitä sitten tapahtuu :)

t. ujo nainen

Vierailija
11/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun tästä tulee tän kesän juttu. Itse otan tavoitteeksi ainakin kerran vinkata katsekontaktissa mukavalle miehelle julkisella paikalla ja katsotaan mitä sitten tapahtuu :)

t. ujo nainen

Hienoa, tulkaa vaan kaikki mukaan tähän juttuun!

T:Setämies

Vierailija
12/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ujo nainen

Hienoa, tulkaa vaan kaikki mukaan tähän juttuun!

T:Setämies

Vinkkailemisiin siis! ;) 

Ajattelin ottaa ekaksi tavoitteeksi liukuportaissa vinkata jollekin sinkunnäköiselle miehelle, semmoiselle kivannäköiselle ja tavalliselle. En mitenkään iskumielessä vaan ihan katsoakseni mikä on reaktio

Vierailija
13/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on ihan hauska juttu.

Vierailija
14/16 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on ihan hauska juttu.

Samaa ajattelen minäkin! Mukava kun saadaan ihmisten välille vähän kontaktia!

Vierailija
15/16 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saldoa viikonlopulta by setämies!

Lukemattomia ihmetteleviä mutta iloisia katseita. Kymmenkunta nyrpistelyä. Yksi selkeä iskuyritys ja edelleen noin puolet ei noteeraa millään tavalla/ei huomaa. Liikuin parissa eri kesätapahtumassa. Matka jatkuu... ;)

Vierailija
16/16 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juurikaan tykkää silmäniskuista. Niistä tulee mieleen sellainen pelleily ja pelailu, eli että ei olla ollenkaan tosissaan. Silmänisku lähinnä hämmentää ja vaivaannuttaa mua. Minuun tekee paremman vaikutuksen vilpittömän oloinen hymy.