Lue keskustelun säännöt.
Cadillac One, 6,6l 300 hv dieselmoottori vs Kortezh, 4,4l 600 hv V8-bensamoottori + 122 hv sähkömoottori.
28.06.2018 |
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201806282201042416_ul.shtml
Kumpi parempaa tekniikkaa?
Ihmetyttää tuo vähäinen teho Cadillac Onessa, mutta dieselissä taitaa olla vääntöä sitten enemmän.
Pahoittelen noita hevosvoimia, mutta IL:n kehnot toimittajat eivät ymmärrä käyttää kilowatteja kuten normaalit koulutetut ihmiset tekevät.
Nämä kummatkin ovat kohta näytillä Helsingissä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taloudellisuus ei taida kummassakaan moottorissa olla pääasia, vaan toimintavarmuus ja teho.
https://en.wikipedia.org/wiki/Duramax_V8_engine
Tuo on "Beastin" mylly.
https://en.wikipedia.org/wiki/Aurus_Senat
Vaikea sanoa mihin tuo Auruksen hybridi perustuu. Porche on ollut mukana suunnittelemassa, joten varmaan joku Volkkarin pata pohjalla.