Mitä pitäisi tehdä kun yksinäisyys masentaa?
Mikään ei oikein jaksa kiinnostaa ja mieli on maassa. Ei ole lapsia eikä puolisoa, eikä taida koskaan tulla olemaankaan.
Kommentit (18)
Elämässä on muutakin kuin se parisuhdestatus ja lapset.
Mulla sama kuin sulla ap. Viimeisin suhdeviritelmä oli 10 vuotta sitten. En ole niin hehkeä tai kiinnostava, että kukaan lähestyisi mua kun liikun jossain, mutta enpä kyllä itsekään lähesty ketään. Joskus hymyilen jos hymyilyttää jollekin. Päivät kuluu saman kaavan mukaan ja mitään mielenkiintoista ei tapahdu, ei mulla olisi edes mitään keskusteltavaa kenenkään kanssa, pitäisi aktivoitua ja harrastaa mutta kun ei vaan jaksaisi.
Kiinnostaako kuulla kuinka hallaisen pääni juttuja.
Mikäli koira on poissuljettu, mene edes ulos nauttimaan luonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Halkaisen päälaesta osan. Sinne titaania. Öruksluusta ihoa pois. Titaani lrvyä. Nenän pohja halki pidennusm silmien väli halki. Levennys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halkaisen päälaesta osan. Sinne titaania. Öruksluusta ihoa pois. Titaani lrvyä. Nenän pohja halki pidennusm silmien väli halki. Levennys.
Ja paksu käysi varuilta että pääsee nopsasti pois täältä.
Älä jää neljän seinän sisään! Hanki lemmikki ja ala ulkoilla. Metsässä liikkuminen on yllättävän terapeuttista. Mites olisi joku harrastus? Lievä ahdistukseni on helpottanut liikunnalla.
Itse ajattelin mennä vaihteeksi vkl baariin, yksin vielä kaiken lisäksi. Parempi kai sekin kuin kotona koko vkl.
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon.
Miksi hoitoon ilman sairautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon.
Miksi hoitoon ilman sairautta?
Eikä hoidot yksinäisyyteen auta.
Joskus oli sama ongelma mutta nykyään nautin vapaudestani. Ongelmahan hoitui sillä että sekaannuttuani otuksiin tein tiettyjä päätöksiä ja kivasti menee.
😝
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli sama ongelma mutta nykyään nautin vapaudestani. Ongelmahan hoitui sillä että sekaannuttuani otuksiin tein tiettyjä päätöksiä ja kivasti menee.
😝
Mitä sekaantumista ja millaisia päätöksiä?
Itse ajattelin vain luovuttaa elämän suhteen, kyllä tämä on jo nähty :-(