Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä painokontrollissa tehdään?

Vierailija
27.06.2018 |

En ole syömishäiriöinen vaan ainoastaan laiha. Huolestuttiin kun olin laihtunut -2kg ja näin menin hitusen alipainon puolelle. Mitä painokontrollissa yleensä tehdään? Käsketäänkö vain vaa'alle ja sitten pois vai mittaillaanko jotain? Mitä tehdään jos paino on tippunut entisestään?

Onko kenelläkään kokemuksia? Jostain syystä stressaa vaikka käynti on vasta viikon kuluttua

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/2 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painokontrollissa punnitaan, totta kai. Jos olet hoidossa matalan painon takia, todennäköisesti jutellaan ja kartoitetaan mitä syöt, paljonko liikut, minkälainen suhde sinulla on ruokaan ja painoon. Verikokeita voidaan ottaa. Ehkä kuunnellaan sydäntä ja mitataan verenpaine.

En tunne sinua, mutta minulla kyllä kellot alkoi varoittavasti kilistä; oletko ihan varma että mitään ongelmaa ei ole? Itselelni nimittäin anoreksia alkoi juuri noin, hiipimällä. Painon putoaminen alkoi olla suuri nautinto, ja sitä halusi lopulta lisää ja lisää. Oli suorastaan euforinen olo lopulta kun näki miten vähällä pärjää ja miten paino putoaa! Sitten kun olin kunnolla koukussa, yli 10 vuotta, elämä olikin helvettiä ja toivoin kuolemaa.

Mutta, itse tiedät omalta kohdaltasi. Haluan vain sanoa varoittavan sanan vaikka se tod. näk ei auta mitään. Ei itsellänikän auttanut, vaan se pohja oli nähtävä ja koettava.

Edelleen olen hyvin hoikka, ja suhde ruokaan monimutkainen. Kuitenkin painan yli alimman sallitun rajan. Edelleen halu olla laiha laihempi laihin kummittelee mielessä välillä, mutta missään nimessä en siihen enää halua! Tsemppiä sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi