Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin joskus, että parisuhde toimii parhaiten silloin, kun nainen on 10 prosenttia älykkäämpi kuin mies

Vierailija
27.06.2018 |

Eli kun älykkyysosamääräni on 118, niin minun kannattaa katsella tyttöystävää 130 äo:n tienoilta. Mistä kannattaisi lähteä etsimään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensalaisia on mm. ruokakauppojen myyjissä ja taksikuskeissa. 

Vierailija
2/10 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mensalaisia on mm. ruokakauppojen myyjissä ja taksikuskeissa. 

En ole kiinnostunut mensalaisista. Mensan jäsenyys on sama kuin hyvän perseen laittaminen alastonsuomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voisi selittää miksi en ole koskaan ollut parisuhteessa. Olen suhteellisen älykäs mies, ja uskon että on vaikeaa, ellei jopa mahdotonta löytää 10% älykkäämpää naista. Homoksi en rupea.

Vierailija
4/10 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

stadin kolli 41v kirjoitti:

Tämä voisi selittää miksi en ole koskaan ollut parisuhteessa. Olen suhteellisen älykäs mies, ja uskon että on vaikeaa, ellei jopa mahdotonta löytää 10% älykkäämpää naista. Homoksi en rupea.

Kaverini on mensan jäsen. Hänen bileissään oli taannoin paljon muita mensan jäseniä. En ole ikinä tavannut yhtä paljon yhtä ihmistaidottomia ihmisiä kerralla. Puhataan ulostamisesta ja runkkaamisesta syödessä jne. 

Luulen, että osa älykkäistä ihmisistä turhautuu jo nuorena muihin, eivätkä halua käyttäytyä tyminä pitämiensä kanssaihmisten tavoin. Ihmekös sitten, etteivät älykkyydestään huolimatta pärjää elämässään.

Vierailija
5/10 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vitsistä, jonka juuri murjaisit. Kerrankin hauska mies palstalla!

Vierailija
6/10 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voidaan tehdä johtopäätös ettei älykkyys periydy älykkäiltä miehiltä.

Vierailija
7/10 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat. Olen  suhteellisen älykäs nainen ja minun on ollut helppoa löytää tyhmempi mies.

Vierailija
8/10 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei käy onnen lahjat. Olen  suhteellisen älykäs nainen ja minun on ollut helppoa löytää tyhmempi mies.

Minulla taas on ollut suuria vaikeuksia löytää riittävän vähän tyhmempi mies. Paljon tyhmempiä kyllä on ollut ihan tunguksi asti.

Vierailija
9/10 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla naiselle aika rasittavaa.Useimmat miehet ovat olevinaan älykkäämpiä kuin ovat.

Ja naisen älykkyys ärsyttää erityisesti.

Kannattaa ottaa sit reilu duunari, joka ei luule itsestään liikoja. Ärsyttävää tyhjän vääntöä tulee noiden wannabe.älykköjen kanssa.

Rasittavimpia on insinöörit.

Vierailija
10/10 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on mielenkiintoinen väite. Saisko linkkiä tähän, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän