Helsinki - Lentokenttä taksi voi halventua lähes puoleen
Aiemmin se oli kauheimmillaan 60 - 65 e. Nyt heinäkuun alusta ehkäpä 30 - 35 e.
Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (21)
Minä menen lentokentälle junalla tai autolla. en koskaan taksilla!
En uskaltaudu taksin kyytiin enää.
Veikkauksia milloin kuulemme ensimmäisestä hienosta tapauksesta joka liittyy tähän taksiuudistukseen?
Onhan tuo kätevää, ettei tarvitse omaa autoa sinne viedä hallissa säilytettäväksi vaan voi mennä taksilla. Juuri näissä kaupunkialueen lyhyissä matkoissa taksit on olleet ihan sikahintaisia. Eihän niitä kukaan omalla rahalla raaski käyttää.
Odotan innolla. Mistä kunnollinen hintavertailu vai pitääkö räveltää joka firman sovellus läpi lähtiessä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo kätevää, ettei tarvitse omaa autoa sinne viedä hallissa säilytettäväksi vaan voi mennä taksilla. Juuri näissä kaupunkialueen lyhyissä matkoissa taksit on olleet ihan sikahintaisia. Eihän niitä kukaan omalla rahalla raaski käyttää.
Hyvä jos sinulla on aikaa etsiä ja vertailla kun lähdet taksilla. Harva kuitenkaan on tottunut kuluttamaan siihen aikaa. Reittioppaasta samalla vaivalla katsoo bussin eikä tarvitse ainakaan yllättyä hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Se on jo tähän asti ollut hyvin epämääräistä kuka saa taksia ajaa (esim nämä seksuaalirikokset) ja tästä eteenpäin kukaan ei vahdi.
Naisena en yksin enää taksia käytä. Mistä sitä edes tietää onko taksin vai vaanivan raiskaajan kyydissä kun ei kupujakaan enää tarvita.
Toivottavasti eduskunta joutuu käyttää samoja takseja.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eduskunta joutuu käyttää samoja takseja.
Ei tietenkään. Eikä heidän tarvitse huolehtia hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko perustelun tälle?
Ei saa. Kertoo paljon väitteestä.
Sanoisin vitsiksi. Katoaako takseilta lentokenttämaksu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jo tähän asti ollut hyvin epämääräistä kuka saa taksia ajaa (esim nämä seksuaalirikokset) ja tästä eteenpäin kukaan ei vahdi.
Naisena en yksin enää taksia käytä. Mistä sitä edes tietää onko taksin vai vaanivan raiskaajan kyydissä kun ei kupujakaan enää tarvita.
Ei sitä rikosrekisteriä kukaan nytkään vahdi. Oma lukunsa on pimeät taksit. Muistatteko että Juha Valjakkala käi kahdesti kiinni sellaisen ratista :)
Vammaisten, koululaisten yms taksipalvelut halventuvst myös. Jippii!
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin eduskunnalla. Veroista se menee. Eri asia näille kyytiä tarvitseville saako niitä enää kaikkialla tarvittaessa kun ei tarvitse päivystää.
Kyllä se kallistuu... sunnuntaista lähtien on uudet säännö ja käytännöt. Nyt jos olisi kiire vaikka lähteä lentokentälle Espoosta...tilaisin taksin lähitaksista ja tietäisin että pian tulee (kun päivystys/paikka velvoite= on tässä lähistöllä tai ainakin pitää tulla kauempaakin), myös hinta suunnilleen tiedossa.
Sunnuntaista alkaen... mistä tilaan? mihin hintaan? kauanko kestää että taksi tulee? tuleeko ollenkaan? Ei voi luottaa tai tietää... vaivaton, itselle kiiretilanteisiin käytämäni palvelu jää jatkossa käyttämättä... ei ole aikaa tai uskallusta arpoa ja odottaa, saatika kilpailuttaa hintoja. Tässä ajassa olen jo metrossa, bussissa tai junassa tietäen mitä maksaa ja millä aikataululla. Aiemmin taksi oli voittamaton kiiretilanteissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin eduskunnalla. Veroista se menee. Eri asia näille kyytiä tarvitseville saako niitä enää kaikkialla tarvittaessa kun ei tarvitse päivystää.
Siellä ne perähikiän mummut miettii millä menee kauppaan
Vierailija kirjoitti:
Minä menen lentokentälle junalla tai autolla. en koskaan taksilla!
Joo, mä pääsen suoraan terminaalin eteen 15-27 e bussilla. Tampereelta.
Itse en käytä enää takseja ollenkaan. Ties ketä hulluja siellä on "kyyditsemässä". :D