Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi torilla myyvät ei myy??

Vierailija
12.01.2025 |

Mitä järkeä laittaa torille ilmoitus, että myy kun ei myy?? Monia kertoja käynyt niin, että myyjä ei vastaa yhtään mitään. Ilmoitukset roikkuu näytillä pitkään, kukaan ei vastaa kun ilmoittaa ostavansa ja sitten ilmoitus vaan poistuu. Mitä iloa tuollaisesta voi olla??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on jo 10 muuta ostajaa jonossa

Vierailija
2/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksen voi poistaa tai kirjoittaa varattu. Jos on aikaa laittaa myyntiin niin pitäisi olla aikaa päivittää ilmotuksiansa. Laiskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairaan ärsyttävää tuo. Ja sama kun osa varailee tuotteita eikä sitten ota mitään yhteyttä. 

Vierailija
4/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista mutta juuri äsken myin Canon G12 kameran. Ehti olla myynnissä yhden vuorokauden. Voi olla että meni liian halvalla mutta kun tavara on hinnoiteltu oiken niin kaupat yleensä syntyvät nopeasti.

Voi olla että osa myyjistä ei voi päivystää netin äärellä vaikka töitten tai vaikka matkan vuoksi jos tavara on olllut myynnissä pitkään. Torin kaupankäynnistä ei liikaa kannata ottaa paineita kun eipä ostajatkaan aina kovin nopeasti  vastaa tai ei ole tietoa tulevatko hakemaan ja milloin.

Vierailija
5/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sellainen varaaminen on? Kauppalain mukainen ostopäätös ja kaupat on siinä. 

Vierailija
6/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairaan ärsyttävää tuo. Ja sama kun osa varailee tuotteita eikä sitten ota mitään yhteyttä. 

Jos joku haluaa varata niin en jaksa ilmoitukseen mitään päivittää mutta muille kyselijöille voin sanoa että muutakin kiinnostusta on. Joku tyyppi halusi ostaa pyörän osia mutta sitten ei oikein kuulunut mitään ja ilmoitin hänelle että teen kaupat toisen kanssa mikä oli hänellekin ok. 

Vierailija
7/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ilmoitus ollut pitkään niin enpä jaksa itse katsoa tunnin välein onko tullut yhteydenottoja. Luulisi että kerran päivässä jos viestit tarkistaa niin riittää. 

Vierailija
8/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoituksen voi poistaa tai kirjoittaa varattu. Jos on aikaa laittaa myyntiin niin pitäisi olla aikaa päivittää ilmotuksiansa. Laiskat.

Joskus kun olen huomannut että kohdetta on katsottu paljon tai alkaa tulla paljon yhteydenottoja niin olen poistanut ilmoituksen kun hinnoittelu on mennyt väärin. Jos on vain katsottu paljon niin sitten olen vain nostanut hintaa ja kukaan ei ole tullut valittamaan.

Torilla on keskimäärin liikkeellä erittäin pihit ostajat jotka eivät halua maksaa ylimääräistä vaikka tuotetta ei saa ostettua mistään muualta. Oma rotunsa ovat ns. supertinkaajat joiden tarjous on hintapyynnöstä -60 prosentia. Noille vastaan hitaasti ja tarjoan peintä hinnanalennusta.

Vierailija
9/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ilmoitus ollut pitkään niin enpä jaksa itse katsoa tunnin välein onko tullut yhteydenottoja. Luulisi että kerran päivässä jos viestit tarkistaa niin riittää. 

Kerran viikossa kun edes katsoisi. En tarkoita aloituksessa mitään joka päivä tai tunti vaan viikkojakin menee ja osa ei vastaa ollenkaan. Puhelimeen saa kyllä ilmoituksen itselle laitettua kun viesti torissa on, ei tarvitse edes torille asti mennä tapaamaan..

Vierailija
10/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista mutta juuri äsken myin Canon G12 kameran. Ehti olla myynnissä yhden vuorokauden. Voi olla että meni liian halvalla mutta kun tavara on hinnoiteltu oiken niin kaupat yleensä syntyvät nopeasti.

Voi olla että osa myyjistä ei voi päivystää netin äärellä vaikka töitten tai vaikka matkan vuoksi jos tavara on olllut myynnissä pitkään. Torin kaupankäynnistä ei liikaa kannata ottaa paineita kun eipä ostajatkaan aina kovin nopeasti  vastaa tai ei ole tietoa tulevatko hakemaan ja milloin.

Miksi ilmoitus pitää sitten laittaa (tiedossa olevan) matkan alla/ajaksi?

Kerran minä soitin Tori-myyjälle, joka asui samassa kaupungissa ja sovittiin kauppa kahdesta nestekaasupullosta seuraavaksi päiväksi siten että hän tuo ne minulle ohikulkumatkalla, no tyypistä ei kuulunut mitään ja vasta kolmen viikon päästä tämä soitti että on nyt tässä taloni edessä. Kertoi syyksi Thaimaan-matkan. Oli sitten kaiken kukkuraksi myynyt toisen kaasupulloista jollekin muulle... (Ja tällainen tyyppi vieläpä istui kaupunginvaltuustossa.)

Vierailija
11/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan taakse tollaset eikä torille..

Vierailija
12/12 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy että myyjät lukevat viestit, mutta eivät vastaa. Ihme myyjiä tosiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme