AUTTAKAA! Miten paljon ehtii laihtumaan viidessä viikossa?
Syön terveellisesti, herkut olen jättänyt pois. Etelän matka edessä ja laihtua tarttis... Mitat 168/67. Harrastan paljon liikuntaa, lähinnä juoksemista. Vaatekoko on s tai m.
Kommentit (6)
lyhyessä ajassa, " karppaamalla" . Eli hiilihydraatit ravinnosta vegeen, aika paljon pitää syödä hyviä rasvoja ja proteiinia. Varmaan googlettamalla löytyy lisää faktaa. Itse olen ainakin ollut vaimoni tulokseen hyvin tyytyväinen... ;) Ja tärkeintä on ollut huomata, että hänestä on tullut aivan kuin uusi ihminen...
jumppaat ahkerasti joka päivä ja käyt punttiksella. Sillä voi jotain saada viidessä viikossa aikaan.
elimistöstä tietyllä nopeudella eli max 1kg/viikko. Jos laihtuu enemmän, katoaa elimistöstä nesteitä tai lihaskudosta.
muuten olen normaalipainoinen.
painonvartijoiden pisteitä noudattamalla saa ne 5 viikossa aika hyvälle mallille(siis ainakin minä), jos vaan jaksat kokoajan niitä noudattaa...
Etkö voisi vaan mennä reissuun ja nauttia siellä olosta, oli sulla vähän vatsaa tai ei? Meneekö matka pilalle jos et ole rannan kaunein nainen bikineissäsi? Sekö on matkan tarkoitus? Enkä sano ilkeilläkseni, vaan toivon että miettisit asiaa.
En tiedä, miten sinun kehosi reagoi, mutta itse saan ihan terveellisellä menetelmällä pois 0,5kg/vk. Eli viidessä viikossa lähtisi 2,5kg. Oma " dieettini" ei oikeastaan ole dieetti, siinä vain jätän kaikki sokeripitoiset (ja tietty myös kaikki rasvapommit) herkut pois ja siinä se. Lounaan syön aika keveysti, mutta päivällinen ihan normaali ja iltapalaakin voi syödä. Pääasia ettei syö sokeria =)