Oletteko te tai puolisonne alkaneet juopottelemaan kun tuo nelos olut tuli kauppoihin?
Siitähän meuhkas puol suomea et mennään ihan rappiolle. Mentiinkö? No ei, alkoholittomien oluiden myynti on noussut 30%. Oli taas kukkahattutätien hömpötystä koko juttu. Nyt viinit ja viinat kauppoihin kun on kerran nähty ettei mikään muutu.
Kommentit (8)
Olen kaupassa töissä ja ei juuri nelosta mene ainakaan meidän marketissa.
Minä olen alkanut ostaa yli 4% drinkkijuomia ruokaostosten yhteydessä ja niistä tullut osa arkea. Monta vuotta olin absolutistina.
Oma kulutukseni on siis noussut 100%
Meidän lähikaupassa nuo drinkkijuomat on nostettu pääkäytävälle ja siinä houkuttelevasti esillä. Kun taas limsat ovat sisemmillä käytävillä. Kummaa, kun tupakkatuotteet on piilossa mutta viina senkun enemmän vain esillä.
Terveysterroristit ja uskovaiset eivät ymmärtäneet, että nelosella tai lonkerolla känni tulee puolitoista kertaa kalliimmaksi kuin kolmosella. Miksi kukaan humalahakuinen niitä ostaisi?
Tai tiedä sitten, moniko Päivi Räsäsen tai Pekka Puskan perheenjäsen on alkoholisoitunut lakimuutoksen jälkeen.
Kumpikaan meistä ei juo lainkaan olutta mutta kumpikin hallitsee oikeinkirjoituksen, ap. Jos haluamme nauttia alkoholia haemme viiniä Alkosta.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan meistä ei juo lainkaan olutta mutta kumpikin hallitsee oikeinkirjoituksen, ap. Jos haluamme nauttia alkoholia haemme viiniä Alkosta.
Vaikutatte miellyttäviltä ja muita arvostavilta ihmisiltä. 😂
Vähemmän käytän alkoholia kuin aiemmin. Eli ainakaan mulla ei ole lähtenyt lapasesta juominen.
Olemme. Etkö ole kadulla nähnyt että nyt KAIKKI ryyppää jatkuvasti kun koomarketista saa oikeaa olutta.